Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: ۲۱ میلیارد تومان اعتبار جبران خسارات ناشی از سیل به شبکه آب روستایی این استان مصوب شد که تاکنون ۷۰ درصد آن به استان تخصیص داده شده است.

 علیرضا کاکاوند روز دوشنبه اظهار داشت: ۲۶۲ میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل شرکت آبفار در سامانه سجاد (سامانه جامع امداد و بازسازی دولت) ثبت شد که مبلغ مصوب شده نسبت به خساراتی که از سیل به جا مانده، بسیار ناچیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به لرستان موضوعاتی را مطرح کردیم و با برگزاری جلسات در سازمان برنامه و بودجه قرار شد ۱۲۰ میلیارد تومان علاوه بر مبلغ مصوب شده به لرستان اختصاص پیدا کند که هنوز چیزی به دست ما نرسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با اشاره به اینکه تاکنون ۶۱میلیارد تومان برای خسارات ناشی از سیل هزینه شده ادامه داد: اگر مبلغ مورد نظر تخصیص پیدا کند بخش زیادی از مشکلات حل خواهد شد و طرح‌های زیادی را می‌توانیم اجرا کنیم.

کاکاوند تصریح کرد: برای برطرف کردن مشکل کیفیت آب روستای پاعلم یک حلقه چاه جدید حفر شده و برای تامین آب شرب پلدختر و روستا‌های اطراف باید یک چاه دیگر حفر شود.

انتهای پیام/ر

تصویب۲۱ میلیاردتومان برای جبران خسارات سیل به شبکه آب روستایی لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان از شروع واکسیناسیون و ایمن‌سازی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در استان خبر داد.

دکتر مصطفی زبردست ششم فروردین در تشریح این خبر بیان کرد: از ابتدای سال جاری طرح واکسیناسیون و ایمن سازی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در استان با استفاده از تمام توان بخش خصوصی و دولتی شروع شد.

وی افزود: طی هماهنگی صورت گرفته با دفتر بهداشت و مدیریت بیمارهای دامی سازمان دامپزشکی کشور، تأمین واکسن انجام شده است و از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه طرح واکسیناسیون رایگان این تعداد دام سبک روستایی انجام می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک جزء بیماری‌های به شدت کشنده جمعیت دام سبک بوده در جهت ایمن سازی دام‌های روستایی با اخذ قرارداد خرید خدمت از بخش خصوصی و با استفاده از تمام توان بخش دولتی طرح ایمن‌سازی دام‌های سبک در استان از ابتدای سال جاری شروع شده و تا پایان خردادماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک جزء بیماری‌های ویروسی به شدت کشنده جمعیت دامی بوده که در چراگاه‌های مشترک با حیات وحش قابلت انتقال به جمعیت نشخوارکنندگان حیات وحش را دارد و طی سنوات اخیر با واکسیناسیون گسترده توسط اداره کل دامپزشکی در جمعیت دام‌های سبک موردی از بیماری در حیات وحش استان گزارش نشده است.

مدیرکل دامپزشکی استان از کلیه دامداران استان درخواست کرد جهت ایمن سازی رایگان دام‌ها با اکیپ‌های اعزامی دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • خسارات وارده قطع ۳ هزار اصله نهال در الیمالات نور، جبران شود
  • خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود
  • توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه
  • واکسیناسیون ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در لرستان