Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رمضانی ضمن تاکید بر اجرای برنامه‌های قرآنی به‌عنوان اولویت فعالیت‌های این اداره گفت: مرحله استانی چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی، طی پیگیری‌های به عمل آمده، به شهرستان قائم‌شهر واگذار شده که انشالله ۱۸ آذر ماه سال‌جاری با حضور قاریان برتر از سراسر استان مازندران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دستگاه فرهنگی شهرستان افزود: تاکنون ۱۳دوره از جشنواره کشوری تلاوت‌های مجلسی قرآن کریم در تهران برگزار شده است که امسال و در چهاردهمین دوره از آن، جشنواره‌های استانی در سراسر کشور به‌عنوان مرحله مقدماتی برگزار می‌شوند.

رمضانی یادآور شد: طبق مقررات این جشنواره و شیوه‌نامه اجرایی، قاریان برگزیده شهرستان‌های مختلف مازندران از شرق تا غرب استان، با ارزیابی‌های فنی به‌عمل آمده ازسوی استادان و مربیان قرآنی، انتخاب شده و برای معرفی قاری برتر استان مازندران جهت شرکت در جشنواره کشوری  و انتخاب برترین قاری مجلسی و مردمی کشور، به رقابت خواهند پرداخت.                 

نخستین جشنواره استانی به عنوان مرحله مقدماتی چهاردهمین جشنواره کشوری تلاوت‌های مجلسی قرآن کریم، دوشنبه ۱۸ آذر ماه ۱۳۹۸ در قائم‌شهر برگزار می شود.

کد خبر 4786891

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی رمضانی شهرستان قائمشهر بوشهر هفته بسیج بسیج انتخابات مجلس شورای اسلامی راهپیمایی ایلام گرگان بیرجند قزوین خطبه های نماز جمعه شهرکرد اغتشاشات ایران مجلس شورای اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود

ولی جهانی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: جشنواره بهار نارنج هفته آینده (۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه) در کومله شهرستان لنگرود برگزار می‌شود.

او افزود: جشنواره بهار نارنج کومله، یکی از جشنواره‌های پرمخاطب در طول سالیان گذشته با حضور گردشگران مختلفی از سطح استان و کشور بوده است. 

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، این جشنواره با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان لنگرود، شهرداری و شورای اسلامی شهر کومله برگزار می‌شود.

جهانی تصریح کرد: آداب و رسوم مرتبط با بهار نارنج در شهرستان لنگرود از قدمت دیرینه برخوردار بوده و یکی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره، معرفی خرده‌فرهنگ‌های مرتبط با این محصول در آیین‌های سنتی مردم این منطقه و همچنین آشنایی هرچه بیشتر گردشگران با جاذبه‌های مختلف گردشگری استان گیلان است.

او گفت: در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت جشنواره کودک، روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه جشنواره غذا‌های سنتی، پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت جشن بزرگ بهار نارنج و در روز جمعه ۲۱ اریبهشت هم جشن بازی‌های بومی محلی از ساعت ۱۸ الی ۲۱ در کومله لنگرود برگزار خواهد شد. 

کومله از توابع شهرستان لنگرود در ۶۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده است.

بانوان گیلانی از شکوفه‌های بهار نارنج در تهیه اسانس طبیعی، مربا، دمنوش، عرقیات و شربت استفاده می‌کنند.

مصرف این گلبرگ‌های عطرآگین علاوه بر درمان بیماری‌های عصبی، نشاط آور و آرامبخش است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره زیبایی شتر در شهرستان آق قلا برگزار شد
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است