Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شتاب دهنده کسب و کار دانشگاه فردوسی مشهد به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از برگزاری این نشست، آموزش چگونگی تبدیل علوم به ایده، پدیده، ارزش افزوده و ثروت به دانشجویان شرکت کننده است.

مصطفی مکارم افزود: برای این منظور نخست باید تفکراتی را بشناسیم که از نگاه محتوایی بشود آنها را به ارزش افزوده و ثروت تبدیل کرد که در این راستا نیازمند دانش و شناخت ابزار فناوری سخت هستیم و در مرحله بعد باید بتوانیم برای پدیده‌ای که می‌خواهیم تولید کنیم در جامعه نیازسنجی نموده و در نهایت به تولید ثروت بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای ایجاد تحول همه جانبه در جامعه تحصیلکرده‌های رشته‌های علوم انسانی باید علاوه بر حفظ جنبه نظری علوم وارد حوزه‌های عملیاتی شوند.

وی گفت: یکی از شروط اولیه پیدا کردن نیاز بازار در زمینه‌های مختلف از جمله تفریح، سرگرمی، خوراک، پوشاک، آموزش، مذهب و امثال آن است و وقتی که نیاز پیدا شد میتوان به ایجاد پدیده و درآمدزایی پرداخت.

در این نشست حلقه فناوری نرم، شناسایی نیاز، تولید محتوی، کسب دانش، تولید محصول و سایر مراحل ثروت آفرینی از ایده‌های علوم انسانی تشریح شد.

برچسب‌ها مشهد خراسان رضوی دانشگاه فردوسی مشهد همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد خراسان رضوی دانشگاه فردوسی مشهد همایش مشهد خراسان رضوی دانشگاه فردوسی مشهد همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هفتاد و نهمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، زنده یاد "عسل باوفا"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان دکتر شیخ مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه این شهر زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های این کودک مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به بانوی جوان ۱۹ ساله ساکن نیشابور و پسر نوجوان ۱۳ ساله از مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کلیه رنج می‌بردند و با دیالیز تحت درمان بودند اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد زنده یاد با وفا در بیمارستان منتصریه به بانوی ۴۵ ساله ساکن تایباد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: قرنیه‌های این کودک خردسال مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد
  • عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد طی سال گذشته سگ‌ها بودند
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • بانوی سبزواری به هفت بیمار نیازمند عضو جان بخشید
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی کیواس ۲۰۲۴