Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با تلاش گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ۲۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده معمولان لرستان احداث می‌شود. ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عباس نوظهور  عصر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های گروه‌های بسیج سازندگی در اردبیل اظهار داشت:  با تلاش گروه‌های جهادی بسیج سازندگی 200 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده معمولان لرستان احداث می‌شود و تعمیر 385 واحد نیز در حال حاضر به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محوریت‌های بسیج سازندگی استان در مناطق مختلف نیز گفت: کمک به مناطق محروم و نیازمند کشورمان محور اصلی بسیج سازندگی است و در این راستا 16 گروه جهادی به مناطق سیل‌زده معمولان اعزام شده و در حال فعالیت هستند که در تلاش هستیم تا پایان اتمام برنامه‌های کاری این فعالیت‌ها ادامه یابد.

بسیج سازندگی یک مدرسه 6 کلاسه در منطقه حاشیه‌نشین چابهار افتتاح کردبسیج سازندگی استان بوشهر 706 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی اجرا کردتوزیع بیش از 1000 سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی استان مرکزی تا پایان سال

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اهمیت به توسعه برنامه‌های جهادی یک اولویت اساسی و مهم است و در این زمینه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همچنان ادامه دارد تا در اختیار هموطنان آسیب‌دیده کشورمان قرار بگیرد و بخشی از مشکلات آنان تا حد امکان برطرف شود.

نوظهور تصریح کرد: ارتقای فعالیت‌های گروه‌های جهادی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم و نیازمند کشورمان از فروردین امسال شروع شده و با جدیت ادامه می‌یابد تا بتوانیم با ارائه خدمت بی‌منت به مردم مناطق سیل‌زده معمولان به وظایف و رسالت خطیر خود جامه عمل پوشانده و ارائه خدمات مطلوب به آنان داشته باشیم.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی اردبیل به دنبال محرومیت‌زدایی است و در راستای محرومیت‌زدایی کمک به مردم مناطق محروم و آسیب‌دیده را در اولویت کاری خود قرار داده و در مراحل سخت و بحرانی در کنار مردم است و هیچ گاه در شرایط سخت نمی‌تواند مردم را تنها بگذارد.

انتهای پیام/131/ ت

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در حاشیه بازدید مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز اظهار کرد: شهرداری تبریز از سال گذشته اقدام به احداث مسکن ارزان و استاندارد در قالب قرارگاه مسکن کرده است که مناطق دهگانه موظف به مولدسازی اراضی خود در این راستا شده‌اند.

وی افزود: در کنار تأمین مسکن ارزان و استاندارد، مولدسازی اراضی شهرداری تبریز در مناطق دهگانه، به نوعی درآمد شهرداری در سال‌های آینده است.

هوشیار با اشاره به عملیات اجرایی احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان اعلام کرد: شهرک جوانان با ۱۳۵ هکتار راهکار ساماندهی بافت‌های ناکارآمد و پرخطر شهر است که ۵۰ هکتار آن کاربری فضای سبز و ۸۵ هکتار آن مسکونی است.

وی اضافه کرد: مقرر شده است که هفت هزار واحد مسکونی در این شهرک احداث شود که سهم شهرداری تبریز ۱۵۰۰ واحد است.

شهردار تبریز با اشاره به دیگر پروژه بازآفرینی شهری در منطقه اسدگلی خاطرنشان کرد: پروژه طرح ساماندهی حاشیه نشینی اسدگلی در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۴۱۲ مربع در قالب ۱۵ بلوک با گنجایش ۲۴۰ واحد مسکونی، ۱۳ واحد تجاری و ۶ واحد خدماتی در دست اجرا و احداث است.

وی یادآور شد: در مرحله اول اجرای این طرح، دو بلوک مسکونی A۳ و A۴ از ۱۵ بلوک به پایان رسیده است و هم اکنون نیز ادامه عملیات اجرایی نصب قطعات بتنی آپارتمانی بلوک‌های A۲ و A۱ نیز در حال اجرا است.

هوشیار با اشاره به تداوم تملک و آزادسازی قطعات برای احداث واحدهای مسکونی جدید گفت: برای عملیات ساخت مابقی بلوک‌های مسکونی واقع در طرح ساماندهی حاشیه‌نشینی اسدگلی با تملک و آزادسازی زمین پروژه ادامه خواهد یافت.

وی همچنین از احداث مجتمع ۵۴ واحدی شهرک صدرا خبر داد و افزود: پروژه شهرک صدرا در زمینی به عرصه ۲۰۱۱ مترمربع در اعیانی ۱۵ هزار مترمربع در قالب ۵۴ واحد مسکونی در متراژهای ۱۲۰ الی ۱۷۰ متر مربع با یک باب تجاری در ۱۰ طبقه سازه‌ای طراحی و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شهرک صدرا احداث می‌شود.

شهردار تبریز تأکید: قرارگاه مسکن یکی از پروژه‌های مهم شهرداری تبریز بوده که با هدف تولید مسکن ارزان قیمت، زیست پذیری محلات و رونق اقتصادی و ساماندهی ساخت و سازها در منطقه پیگیری می‌شود.

کد خبر 6064421

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی