Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@01:30:14 GMT

احیای 24 واحد تولیدی با حمایت قضایی

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۹۷۴۷

احیای 24 واحد تولیدی با حمایت قضایی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل وی با انتقاد از برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز گفت: متاسفانه برخی از این سازمان‌ها و نهادها از این روحیه و تفکر بسیجی فاصله گرفته اند و این فاصله گرفتن خود موجب بسیاری از مشکلات در کشور شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، مراسم قشر بسیج حقوقدانان اردبیل با حضور رئیس کل دادگستری استان، فرمانده سپاه استان و جمعی از حقوقدانان بسیجی ظهر امروز در محل دادگستری استان اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر عتباتی در این مراسم ضمن تبریک روز بسیج حقوقدانان گفت: یکی از عوامل اصلی موفقیت حقوقدانان اشرافیت بر موضوعات در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است. لذا زمانی که این علم و اشرافیت با تفکر و روحیه بسیجی همراه باشد، سدی محکم در برابر هجوم دشمنان و کلید اصلی موفقیت و پیشرفت کشور خواهد بود.

وی با انتقاد از برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز گفت: متاسفانه برخی از این سازمان‌ها و نهادها از این روحیه و تفکر بسیجی فاصله گرفته اند و این فاصله گرفتن خود موجب بسیاری از مشکلات در کشور شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان بر اساس همین رویکرد، اقدامات بسیار مطلوبی در حوزه حمایت از تولید و اشتغال داشته است به طوری که با تلاش‌های صورت گرفته با همکاری سایر دستگاهها و نهادها توانسته است ۲۴ واحد تولیدی غیر فعال را با حمایت های قضایی خود دوباره فعال نماید که کارخانه ذوب آهن اردبیل یکی از بزرگترین و مهمترین آن است.

وی تصریح کرد:نقش بسیج در سالم سازی مراودات اجتماعی بسیار مهم است لذا فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از مولفه های سالم سازی مراودات اجتماعی در جامعه باید با اثر گذاری قشر بسیج به نحو مطلوب گسترش یابد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با قدردانی از عملکرد سازمان بسیج حقوقدانان طرح یک مسجد یک حقوقدان را از طرح‌های بسیار مهم در روشنگری، آگاهی دهی و افزایش اطلاعات حقوقی مردم عنوان کرد وگفت: این طرح می‌تواند ضمن افزایش سرمایه های اجتماعی به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم به کاهش میزان ورودی پرونده ها در محاکم قضایی کمک کند.

استفاده از ظرفیت کمیته صلح و سازش به منظور ترویج فرهنگ گذشت و ایثار در جامعه و فعالیت‌های اقناعی و پرهیز از اقدامات منفعلانه از دیگر تاکیدات رئیس کل دادگستری استان در این مراسم بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی کشتکار ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حداقل حمایت مورد انتظار سرمایه‌گذاران صنعتی تأمین امکانات زیربنایی سرمایه‌گذاری از قبیل آب، برق و گاز است، اظهار داشت: برای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) باید دستگاه‌های اجرایی مرتبط تعامل و همکاری بیشتری نظیر تکمیل ملزومات و بسترهای لازم در سطح شهرستان را مدنظر قرار دهند.

وی اضافه کرد: در راستای کمک به افزایش واحدهای صنعتی دشتستان اقدامات مهم و مؤثری نظیر اولویت قرار دادن پیگیری روند اجرایی طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و غیره در حال پیگیری و اقدام است.

کشتکار با اشاره به تکمیل و راه‌اندازی واحدهای صنعتی عنوان کرد: حمایت ویژه از واحدهای تولیدی، توجه به فعال‌سازی بنگاه‌های صنعتی راکد در شهرک‌‏ها و نواحی صنعتی شهرستان از دیگراولویت‌های مهم اداره صمت دشتستان است.

وی با بیان اینکه شهرستان دشتستان دارای یک شهرک صنعتی در برازجان و ۲ ناحیه صنعتی در گزبلند و خوشاب است، ابراز داشت: در دولت سیزدهم شاهد افزایش بیش از ۲ برابری اراضی صنعتی در شهرستان بودیم و مجموعاً ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی این شهرستان طی این مدت اضافه شده است که توانسته زمینه سرمایه‌گذاری صنعتی در بخش‌های مختلف این شهرستان را فراهم نماید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با اشاره به اهمیت الحاق ۷۵ هکتار زمین به شهرک صنعتی برازجان گفت: ایجاد ناحیه‌های صنعتی تخصصی سیلیکا، وحدتیه و شبانکاره در این شهرستان نقش بسزایی در اشتغال و افزایش تولید خواهد داشت.

وی با اشاره به احیا یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان تشریح کرد: پروانه بهره‌برداری این واحد تولیدی شن و ماسه در سال ۱۳۹۰ با سرمایه گذاری هفت هزار و ,۳۰۰ میلیون ریال و اشتغال ۱۲ نفر به دلیل عوامل مختلف راکد شده بود، که با پیگیری و اقدامات متعدد مجدد فعال سازی شد.

کشتکار در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به حمایت‌های مسئولان به‌صورت ویژه در بخش تولید و اشتغال، شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در استان باشیم.

کد خبر 6086638

دیگر خبرها

  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است