Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان،گودرز مردانی اظهار داشت: به منظور کاهش ضایعات سیب زمینی، افزایش درآمد کشاورزان و جلوگیری از هدر رفت تولیدات کشاورزی، با ذخیره‌سازی و انبار این میزان محصول در سردخانه، علاوه بر حفظ کیفیت، از ضایعات چشمگیر محصول سیب زمینی جلوگیری می‌شود و ایجاد تعادل در بازار عرضه و تقاضا را نیز به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، امسال همچنین بدلیل نوسانات قیمت محصول هلو، افزون بر ۴۵۰ تن از این محصول در انبارهای فنی سردخانه‌ای ذخیره‌سازی و انبار شده است.

کد خبر 4786913

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد سیب زمینی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بوشهر هفته بسیج انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیج راهپیمایی ایلام گرگان بیرجند قزوین خطبه های نماز جمعه شهرکرد اغتشاشات ایران مجلس شورای اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود

مهران چراغ‌پور اظهارداشت: بارش‌ها فردا در نواحی غربی و برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در نواحی شرقی استان با شدت و میزان بیشتری خواهد بود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: در مناطق مستعد احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • بومی سازی مخازن ذخیره آب
  • ذخیره سازی۱۴۰هزارمترمکعب اب طرح های ابخیزداری شهرستان قوچان
  • مدیریت روان آب حاصل از بارندگی اخیر در راور
  • خرید توافقی گوجه فرنگی صنعتی در استان بوشهر
  • ذخیره ۱۸ میلیون مترمکعب آب در پشت سازه‌های آبخیزداری نیکشهر
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود