Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@12:19:22 GMT

زمینه اشتغال مددجویان از زندان فراهم می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۹۹۴۹

زمینه اشتغال مددجویان از زندان فراهم می شود

همدان - سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت :زمینه اشتغال ویا احیای شغل برای مددجویان ترخیصی از زندان فراهم می شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان مهدی الماسی گفت: یکی از برنامه‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان پیگیری اجرای آئین نامه مراقبت بعد از خروج معتادان موضوع ماده ۱۶ اصلاحیه قانون مبارزه با مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
الماسی اظهار داشت: به منظور پیگیری حرفه آموزی و اشتغال مددجویان نشست مشترک کارآفرینی و اشتغال پایدار برای معتادان بهبود یافته استان همدان برگزار خواهد شد و زمینه اشتغال و یا احیای شغل برای مددجویان ترخیصی از زندان فراهم می‌شود. سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: بهبود یافتگان به علت عدم وجود حمایت‌های اجتماعی پس از خروج از مراکز درمانی و نیز نوع نگرش جامعه به آنان در معرض خطر بازگشت به اعتیاد و مصرف دوباره‌ مواد مخدر هستند و تلاش همگانی باید در جهت اصلاح این نگرش باشد. وی گفت: در آئین نامه مراقبت بعد از خروج معتادان ۱۲ نوع مراقبت تحت عنوان تکلیف برای معتادان پیش بینی شده است که با راهبری این معاونت و با اجرای آئین نامه مراقبت از مددجویان این امر صورت می‌پذیرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اشتغال زندانیان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: یکی از مهم ترین ماموریت‌های پلیس در ایام نوروز، پیشگیری از وقوع انواع سرقت در سطح محله‌های شهری و روستایی، اماکن عمومی، تجاری، معابر، پارک‌ها و بوستان‌ها و محل حضور گردشگران نوروزی است که به همین منظور تیم گشت محسوس و نامحسوس پلیس آگاهی نیز به واحد‌های گشت انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های هر حوزه اضافه شده اند.

وی افزود: اما در این میان از خود شهروندان می‌خواهیم با رعایت نکات ایمنی و خودمراقبتی‌های لازم در زمان ترک منزل و رفتن به مسافرت از جمله: استفاده از قفل‌های مناسب، غیرقابل نفوذ کردن ورودی‌های منزل در قسمت‌های تراس، نورگیر و بالکن و  نگهداری نکردن طلاجات و اشیای قیمتی در منزل از وقوع سرقت جلوگیری و حضور افراد و خودرو‌های مشکوک در محله را به پلیس گزارش کنند. 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به تراکم جمعیت در مراکز فروش، معابر و ایستگاه‌های مسافربری از شهروندان خواست با انجام خودمراقبتی‌های لازم از وقوع کیف قاپی، جیب بری، سرقت قطعات و لوازم خودرو جلوگیری و ضمن به کارگیری نگهبان محله و سپردن منزل خود به همسایه‌ها در زمان مسافرت در انجام خرید‌های خرد و کلان، انتقال وجوه و خرید‌های اینترنتی نیز مراقبت‌های لازم را مد نظر داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تقدیر از ورود شهرداری به موضوع معتادان متجاهر
  • تقسیم استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک انتظامی / ارتقای امنیت حاشیه زاینده‌رود
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 
  • هدف اصلی دستگاه قضایی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • هدف اصلی دستگاه قضائی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت
  • اشتغال ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در استان کردستان