Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب‌الله خجسته پور  عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در دومین روز ثبت نام، چهار آقا در حوزه انتخابی سمنان، مهدیشهر و سرخه، ۲ آقا در حوزه انتخابی گرمسار و آرادان، چهار نفر شامل سه آقا و یک بانو در حوزه انتخابی شاهرود و میامی برای حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۰ داوطلب ثبت نامی روز دوم، یک نفر مدرک تحصیلی دکترا و ۹ نفر مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به بازه سنی داوطلبان حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در میان داوطلبان ثبت نامی روز دوم، چهار نفر در بازه سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، یک نفر در بازه سنی ۳۶ تا ۴۰ سال، سه نفر در بازه سنی ۴۱ تا ۴۵ سال،  یک نفر در بازه سنی ۵۱ تا ۵۵ سال و یک نفر نیز در بازه سنی ۶۶ تا ۷۰ سال هستند.

این تعداد داوطلب با حضور در فرمانداری های شهرستان سمنان، گرمسار، دامغان و شاهرود استان سمنان خود را برای حضور در مجلس شورای اسلامی داوطلب کردند.

در اولین روز ثبت نام یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ۹ نفر داوطلب شده بودند.

داوطلبان ثبت نام در انتخابات مجلس تا ساعت ۱۸ روز شانزدهم آذر ۹۸ فرصت دارند با ارائه مدارک لازم در مراکز تعیین شده در فرمانداری ها، وزارت کشور و یا نمایندگی های سیاسی ایران در سایر کشورها ثبت نام کنند.  

استان سمنان با جمعیت ۷۰۲ هزار نفری ۴ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

برچسب‌ها استانداری سمنان انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت های مردمی مشارکت سیاسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری سمنان انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت های مردمی مشارکت سیاسی استانداری سمنان انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت های مردمی مشارکت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صدا وسیمای خراسان رضوی برگزار می شود .

محسن نصر پور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم بر ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر برای راهیابی به مجلس شورای با هم رقابت می کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس