Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل حسین پور معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: کارگاه مکانیک خودرو با همت وپیگیری ساعدی ریئس اداره آموزش و پرورش بستان و کمک‌های فراوان سواعدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان تجهیز و راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با راه اندازی کارگاه مکانیک خودرو  در این هنرستان بیش از ۶۰ هنرجو که دررشته مکانیک وبرق خودرو در این هنرستان تحصیل می‌کنند، می‌توانند از امکانات کارگاهی در دروس عملی استفاده نمایند.

رفع مشکلات فنی وحرفه ای در بستان

رییس اداره آموزش و پرورش بستان گفت: بخش دیگری از تجهیزات مورد نیاز برای کارگاه مکانیک خودرو خریداری خواهد شد و قسمتی دیگر از سایر مراکز تامین و بزودی به این هنرستان محول می گردد که در آینده‌ای نزدیک یکی از مجهزترین کارگاه‌های مکانیک خودرو در سطح استان خواهد بود.

او   بیان داشت: برای تسریع در روند پیشرفت و توسعه وتجهیز این کارگاه نیازمند همکاری بیش از پیش مسئولان هستیم.

ساعدی از همکاری سواعدی مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان برای رفع مشکلات و توسعه این کارگاه قدردانی کرد.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود

فیض گفت: تکمیل ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر نقش مهمی در ارایه خدمات در زمینه مهارت آموزی و اشتغالزایی برای جوانان مهدیشهری دارد.

وی ادامه داد: ساخت ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر از ۱۳۹۸ آغاز شد و تا پایان سال گذشته ۲۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت این مرکز هزینه شد که با تخصیص این اعتبارات، طرح پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد دارد.

وی بیان کرد: ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر دارای اسکلت بتنی با زیربنای ۲هزار و ۴۵۰ متر مربع در سه طبقه است.

وی اضافه کرد: چهار کارگاه سنگین آموزشی، ۲ کارگاه سبک آموزشی، ۲ کارگاه آموزش گردشگری و هتل‌داری، سالن جلسات و فضای اداری از جمله ظرفیت‌های ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر خواهد بود

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان راه‌اندازی شود
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • ضرورت تشکیل هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت