Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس در جمع خبرنگاران درباره علت حضور خود برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از حزب موتلفه و اصولگرایان هستم اما نخبگان و اهالی قرآن، ایثارگران و همچنین اقشار مختلف مردم از دانشگاهیان، جامعه قرآنی و ... تاکید داشتند که با توجه به اینکه ۴ سال از این فضا دور بودیم، دوباره به مجلس برگردیم همچنین دوستانی که جایگاه بالاتری داشتند تکلیف کردند به ما که وارد عرصه رقابت شویم ما نیز سربازیم و برایمان تفاوتی نمی‌کند و در هرجا بتوانیم چه دانشگاه و چه مجلس و عرصه قانونگذار ی به نظام خدمت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۱۲ سال تجربه نمایندگی در ادوار مختلف مجلس را دارد، ادامه داد: به جرئت می‌توانم بگویم که تنها نماینده‌ای که در تهران ۱۷ دفتر داشت و در نماز جمعه‌ها ملاقات مردمی داشت من بودم و اگر خدا خواست و وارد مجلس شدیم همین راه را ادامه خواهیم داد.

نماینده سابق مردم تهران درباره هدفش از شرکت در انتخابات گفت: هدفم خدمت و انجام وظیفه است نماینده تهران مرتب باید کار کند چراکه گستردگی این حوزه انتخابیه با پیچیدگی مشکلات از آلودگی هوا ، ترافیک تا ساختار ادارای غلط می‌طلبد که به صورت شبانه‌روزی فعالیت کنیم. متاسفانه شهر تهران ساختار اداری منسجمی ندارد.

وی درباره عملکرد مجلس دهم گفت: نمی‌شود به مجلس به صورت صفر و صد نگاه کرد مصوبات و اقدامات خوبی هم داشتند اما با توجه به اینکه بسیاری از نمایندگان از طرف دولت حمایت شده و از لیست دولت آمده بودند استقلال رای نداشتند، همچنین تعداد قابل توجهی از نمایندگان برای اولین بار بود که در عرصه سیاست وارد شده و به عنوان نماینده در مجلس حضور داشتند الفبای مجلس با همه جا تفاوت دارد و برخی نمایندگان برای اولین بار وارد مجلس شده‌اند و این باعث می‌شد کار پختگی کمتر داشته از سوی دیگر برخی نمایندگان از درون مجلس اهداف سازمان ملل و اهداف کسانی که دلسوز ما نیستند را در بحث زنان و خانواده آموزشی و علمی و ..‌ شنیده و پیگیری می‌کنند و این یعنی خسارت و رفتن به قهقرا است.

افتخاری تاکید کرد: آدم‌های کارآمد و آگاه باید به مجلس بروند و افرادی که می‌توانند مستقل تصمیم  تخصصی و علمی بگیرند امیدوارم این مجلس در فرصت باقی مانده جبران کند افرادی که وارد می شوند خود را شهید مدرس در شورای اسلامی  بدانند شهید مدرس مدیون شهدا نبود اما نمایندگان امروز مدیون خانواده شهدا، ایثارگران و ... هستند.

وی درباره حضور مردم در انتخابات گفت: مردم اگر خودشان با خودشان خلوت کنند و از فضای مجازی بیرون بیایند، متوجه می‌شوند که کشورشان را خودشان می‌سازند. آن‌ها بودند که هفته گذشته آمدند و از نظام حمایت کردند و آنها هستند که انقلاب را پیش بردند اگر پای صندوق بیایند می‌توانند اقتدار کشورشان را تضمین کنند و اگر انتخاب صالح داشته باشند توانند آینده بهتری برای خود و فرزندانشان رقم بزنند و اگر  مشکلاتی ایجاد شده به دلیل انتخاب‌هایی بوده است که مردم داشته اند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لاله افتخاری انتخابات مجلس 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات

نماینده ولی‌ فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از دخالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتصابات استان انتقاد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نمی‌گوییم یک عده‌ای باشند و عده دیگری نباشند، اما همه حرف ما این است که باید افراد متعهد و متخصص در رأس امور باشند و امروز چشم همه آزادگان جهان به انقلاب اسلامی است و باید آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب به هر صورت حفظ شود. مسائل کلان زیادی پیرامون ما وجود دارد و نباید اهداف عالیه خود را فدای مسائل کوچک کنیم و نباید اهداف عالیه انقلاب را فدای مسائل انتخاباتی و مدیرکل شدن خودمان کنیم مسائل امروز ما بسیار فراتر از این موضوعات است.

وی تصریح کرد: هرچند بی‌مهری‌ها و بی‌تدبیری‌ها در جاهایی وجود دارد ما در جلسات عمومی و خصوصی این مسائل را به کرات گفته‌ایم در سفر ریاست جمهوری نیز این مسائل به رئیس جمهور گفته شد و واقعیت امر باید هر چیزی سر جای خودش باشد نمایندگان کار خودشان را انجام دهند و استانداران نیز کار خودشان را کنند و تصمیم‌گیر باید استاندار باشد و دولت و استاندار خودشان برای مسائل اجرایی تصمیم بگیرند. از سوی دیگر باید کارها به دست افراد متعهد و متخصص سپرده شود هر جا ضرر کرده‌ایم به دلیل مدیریت افراد غیر متعهد و غیرمتخصص بوده است در کشور و در استان هم انقلابی متعهد و متخصص کم نداریم.

وی در پاسخ به گلایه‌های اعضای شورای ائتلاف مبنی بر مدیریت‌های ضعیف افزود: ما هم در مورد چنین مسائلی خیلی گفته‌ایم باز هم می‌گوییم اما جایگاه ما مربوط به عزل و نصب‌ها نیست جاهایی که می‌بینیم مسئله انقلاب است و مصالح انقلاب در خطر باشد خیلی سریع اظهار نظر می‌کنیم و ورود کرده و تعارف هم نداریم گاهاً نهیب هم می‌زنیم و در جاهایی ممکن است حتی ما را هم متهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به اعضای شورای ائتلاف با بیان این که شما یک جریان سیاسی شناسنامه‌دار هستید، گفت: می‌توانید صدای خود را به خوبی به مسئولان کشوری و استانی برسانید.

وی در پاسخ به گلایه‌های اعضای شورای ائتلاف مبنی بر برخی از مشکلات در انتخابات گفت: هر چند ممکن است در هر انتخاباتی مشکلاتی وجود داشته، اما اصل مهم مشارکت مردم استان است که رتبه اول کشور را به خودشان اختصاص دادند.

حسینی همچنین در خصوص انتقاد از نمایندگان استان که در همه مسائل دخالت می‌کنند و بسیاری از مشکلات مربوط به آنان است، خاطرنشان کرد: البته باید یک بعد قضیه را هم در نظر گرفت در خیلی از استان‌ها نمایندگان کار را رها کردند اما نمایندگان در کهگیلویه و بویراحمد همواره به دنبال اعتبارات هستند.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دولت کارهای زیربنایی بسیار زیادی انجام داده و مقام معظم رهبری هم از این دولت رضایت دارند، یادآور شد: در بحث مدیریت‌ها اشکالات جدی است به رئیس جمهور هم گفتیم و دخالت آنها را متذکر شدیم و به رئیس جمهور گفتیم که مشکل دخالت نمایندگان و همچنین تورم دو مشکل جدی است که این دولت باید به آن رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • رئیس دیوان عالی کشور : حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا