Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی «روزی زیبا در محله» با بازی تام هنکس در نخستین هفته از اکران خود در سینماهای هالیوود با فروشی معادل ۳۴ میلیون دلار در رتبه صدم جدول فروش سینمای جهان ایستاده است. تاریخ انتشار: 19:00 - 11 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۱۷۵

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی «روزی زیبا در محله» با بازی تام هنکس در نخستین هفته از اکران خود در سینماهای هالیوود با فروشی معادل ۳۴ میلیون دلار در رتبه صدم جدول فروش سینمای جهان ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تام هنکس بازیگر دارنده اسکار در فیلم «روزی زیبا در محله» در نقش فرد راجرز شخصیت مشهور تلویزیونی دهه ۶۰ تا ۹۰ میلادی آمریکا بازی کرده است. این رکورد شکستی بزرگ در کارنامه هنکس محسوب می شود. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین باکس آفیس هالیوود اینجا کلیک کنید

"ماریل هلر" کارگردانی فیلم «روزی زیبا در محله» را بر عهده داشته و "میکا فیتزمن" و "نوا هارپستر" نگارش فیلمنامه اثر را به پایان رسانده اند. 

هلر از سال ۲۰۰۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به قدم زدن میان قبرها (۲۰۱۵) به عنوان بازیگر و خاطرات یک دختر نوجوان (۲۰۱۵) و هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟ (۲۰۱۸) به عنوان کارگردان اشاره کرد.

کریس کوپر، وندی ماکنا، مندی ریس، تامی بلنچارد، کریستیا لاهتی، مدی کورمن، سوزان واتسون، کوین جانسون، کیتی کریستال، کارمن کوژاک و میشل ماسینی از جمله بازیگرانی هستند که علاوه بر تام هنکس در این فیلم به ایفای نقش می پردازند. 

تام هنکس به تازگی اکران موفقیت آمیز انیمیشن داستان اسباب بازی را پشت سر گذاشته که در آن به صداپیشگی مشغول بوده است، وی هم اکنون مشغول بازی در فیلم تمام اخبار جهان است. این فیلم سال آینده میلادی اکران خواهد شد. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تام هنکس باکس آفیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم

اکران «آسمان غرب» با استقبال پرشور مخاطبان و حواشی حضور بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # بازیگر سینما ، سینما سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاخت و تاز سینمای ژاپن در چین
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • (ویدئو) غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • اکران فیلم در قدیمی‌ترین سینمای کرج
  • (عکس) روزی که پروین را از پیروزی کنار گذاشتند!
  • باز هم سال سینمای کمدی؟
  • خرید بزرگ PSG انریکه را ناامید کرد
  • گزارشی از گیشه سینماها؛ کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند