Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید ناجی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی این دو روز ۱۵ نفر جهت ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی به حوزه‌های انتخابیه استان مراجعه کردند، که ۱۲ نفر (هشت نفر روز اول و چهار نفر روز دوم) ثبت نام قطعی شدند.

وی افزود: هر چهار دواطلب در روز دوم در حوزه انتخابیه مرکزی هرمزگان ثبت نام کردند که از این شمار سه نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا و یک نفر کارشناسی ارشد و همگی مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناجی تصریح کرد: از مجموع ثبت نام شدگان در استان، دو نفر در حوزه شرق و ۱۰ نفر در حوزه مرکزی ثبت نام کردند و از این شمار تنها یک نفر زن است.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: هشت نفر از دواطلبان ثبت نام شده در این دو روز در بازه سنی ۳۰ تا ۵۰ و چهار نفر نیز در رده سنی ۵۰ تا ۷۰ سال قرار دارند و شش نفر دارای مدرک دکترا و شش نفر نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

وی ادامه داد: نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در سه مرکز حوزه انتخابیه بندرعباس ، میناب ، بندرلنگه و ستاد انتخابات کشور از دهم آذرماه آغازشده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

استان هرمزگان دارای ۵ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی شامل سه نفر در شهرستانهای بندرعباس، بندرخمیر، قشم، حاجی آباد و بوموسی و یک نفر در شرق استان در شهرستان‌های بشاگرد، رودان، سیریک ،جاسک و میناب و یک نفر در غرب هرمزگان در شهرستان های بندرلنگه ، بستک و پارسیان است.

برچسب‌ها هرمزگان انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان انتخابات مجلس شورای اسلامی هرمزگان انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس

ستاد انتخابات کشور کلیات جدول برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

منبع: مهر

tags # مجلس شورای اسلامی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد+ جزئیات