Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@21:01:45 GMT

تکرار ناکامی فوتبال ایران پس از ۶ سال

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۰۶۳۹

تکرار ناکامی فوتبال ایران پس از ۶ سال

ناکامی مطلق در دستیابی به جوایز برترین‌های سال فوتبال آسیا رکورد منفی سال ۲۰۱۳ را برای فوتبال ایران تکرار کرد.

به گزارش مشرق، فوتبال ایران به طور معمول در مراسم برترین‌های سال رکوردها و عناوینی را به دست آورده و به شکل سنتی همواره صاحب عناوین برتر رشته فوتسال بوده است. با این وجود در مراسم سال 2019 ناکامی 6 سال پیش تکرار شد و هیچ جایزه ای به نمایندگان ایران نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته و در مراسم  2018 حسن‌زاده بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا شد، همچنین فغانی و کمک‌هایش عنوان بهترین تیم داوری سال را برای ایران کسب کردند.

در سال 2017 باز هم حسن‌زاده بهترین بازیکن فوتسال آسیا بود همچنین ایران جایزه بخش فدراسیون برتر در بخش توسعه را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شد/ سرِ فدراسیونِ تاج بی‌کلاه ماند! +عکس

سال 2016 حسن‌زاده اجازه نداد دست ایران از رسیدن به عناوین برتر کوتاه بماند و باز هم عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال را کسب کرد.

در سال 2015  وحید شمسایی و تاسیسات دریایی دو جایزه بهترین بازیکن و بهترین تیم فوتسال را به دست آوردند.

سال 2014 نخستین تجربه حسن‌زاده در کسب جایزه بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا بود.

سال 2013 پیش از سال جاری آخرین سالی بود که فوتبال ایران هیچ عنوان و افتخاری در مراسم بهترین‌های قاره کسب نکرد هرچند در همین سال مجوز صعود به جام جهانی 2014 با پیروزی مقابل کره جنوبی به دست آمد.

با این وجود سال 2019 را با ناکامی در جام ملت‌ها، شکست‌های تلخ در مرحله مقدماتی جام جهانی و از دست رفتن صدرنشینی قاره کهن در جدول فیفا باید یکی از تلخ‌ترین سال‌های فوتبال ایران در دهه اخیر دانست.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین برترین های آسیا مرد سال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران در پایان مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با ۱۲ گل زده در کنار تیم ملی فوتسال عراق، زهردارترین و بهترین خط حمله مسابقات را از آن خود کرده و همانند اردوار گذشته توپخانه تیم ملی داغ بوده است. 

سعید احمدعباسی ستاره و لژیونر تیم ملی فوتسال که در باشگاه وینا البالی والدپیناس اسپانیا توپ می‌زند تا به اینجای رقابت‌ها شش گل به ثمر رسانده و در نیمی از گل‌های تیم ملی نقش بسزایی را ایفا کرده است. احمدعباسی در کنار گل‌هایش، دو گل را برای ملی‌پوشان ساخته و طراحی نموده تا از او به عنوان بهترین بازیکن مسابقات تا پایان مرحله گروهی یاد کنند‌.

سعید احمد عباسی در هر سه دوئل تیم ملی دبل کرده است و با توجه به اختلاف سه گله‌اش با نفر دوم جدول گلزنان (طارق سلیمان بازیکن عراق) کاندید اصلی کفش طلایی جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود و با توجه با عملکرد خیره کننده‌اش، این شانس را هم دارد تا بهترین بازیکن مسابقات لقب بگیرد.

وحید شمسایی حساب ویژه‌ای روی ستاره لژیونرش در مراحل حذفی و مسیر قهرمانی باز کرده است و حالا مشخص شد که چرا او در طول این مدت مدام اصرار داشته که احمدعباسی در جام ملت‌ها حضور پیدا کند

دیگر خبرها

  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها