Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:03:00 GMT

دستگیری سارقان مسلح در کمتر از یک ساعت در زابل

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۰۷۰۲

دستگیری سارقان مسلح در کمتر از یک ساعت در زابل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: صبح روز گذشته یک فقره سرقت مسلحانه در شهر زابل به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مردی جوان سراسیمه به عوامل گشت انتظامی مراجعه و اعلام داشت ۲ راکب جوان یک دستگاه موتورسیکلت هوندا با تهدید سلاح تپانچه،تلفن همراه وی را زورگیری و از محل متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان اجرا که ساعتی پس از اعلام سرقت یکی از تیم های گشت کلانتری ۱۱ سارقان مسلح را در حال پرسه زنی در حوالی میدان یعقوب لیث شناسایی کردند.

سردار طاهری عنوان کرد: راکب جوان موتورسیکلت با مشاهده خودرو پلیس قصد فرار از محل را داشت که با سرعت عمل ماموران انتظامی در محل دستگیر و در بازرسی بدنی از آنها اسحله تپانچه و ۴ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی گفت: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده و مواجهه با ادله پلیسی به ۴ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کد خبر 4787004

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان احمد طاهری شهرستان زابل کشف سرقت بوشهر هفته بسیج انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیج راهپیمایی ایلام گرگان بیرجند قزوین خطبه های نماز جمعه شهرکرد اغتشاشات ایران مجلس شورای اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سردار سلمانی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6081389

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه