Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@16:55:57 GMT

غیبت دوباره رونالدو در مراسم توپ طلا!

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۰۸۳۲

غیبت دوباره رونالدو در مراسم توپ طلا!

کریستیانو رونالدو همچون سال گذشته در مراسم اهدای توپ طلای فرانس فوتبال که امشب در پاریس برگزار می‌شود، حضور نخواهد داشت.

طبق ادعای سایت گل، ظاهراً دلیلی که رونالدو برای عدم حضورش در این مراسم برای برگزار کنندگان ذکر کرده، همزمانی این مراسم با مراسم اهدای جوایز برترین‌های فصل گذشته سری آ. است که در آن قرار است جایزه بهترین بازیکن کالچو را از آن خود کند و امکان دارد جوایز دیگری را هم ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتشار این خبر در حالی است که گفته می‌شود برنده توپ طلای امسال مشخص شده و این جایزه قرار است به لیونل مسی تعلق بگیرد. روز یکشنبه بود که در شبکه‌های اجتماعی رده‌بندی نامزد‌های کسب توپ طلا بر اساس امتیازات‌شان منتشر و در آن مشخص شد که پس از لیونل مسی، ویرژیل فن‌دایک و محمد صلاح، رونالدو در جایگاه چهارم قرار می‌گیرد. اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، رونالدو برای اولین بار از سال ۲۰۱۰ حتی در جمع ۳ نامزد نهایی کسب توپ طلا نخواهد بود. عدم حضور رونالدو در این مراسم، اما می‌تواند نشانه‌ای از احتمال وقوع چنین اتفاقی باشد.

از قرار معلوم رونالدو ترجیح می‌دهد در مراسمی شرکت داشته باشد که می‌داند جایزه بردنش در آن قطعی است و به همین دلیل تصمیم گرفته در ایتالیا بماند. رونالدو، اما نامزد کسب جایزه بهترین گل فصل و حضور در تیم منتخب فصل هم هست.

مراسم توپ طلای فرانس فوتبال امشب از ساعت ۲۳ به وقت تهران آغاز می‌شود.   منبع:مدال

منبع: پارسینه

کلیدواژه: توپ طلا کریستیانو رونالدو فوتبال پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری

 مراسم تشییع مرحوم فرهاد چیذری مربی بدنساز اسبق پرسپولیس، نفت تهران و... امروز صبح در مسجد قائم چیذر و امامزاده علی اکبر با حضور بستگان و اهالی ورزش و سینما برگزار شد.

در این مراسم چهره‌هایی مانند رضا درویش، فرهاد کاظمی، حسین بادامکی، بهزاد غلامپور، جواد کاظمیان، داود سیدعباسی، مهدی امیرآبادی، امیر حاج رضایی، امین حیایی، سیامک انصاری و... حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • غیبت احمدی نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش /دولتمردان سابق آمدند +عکس
  • (تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس‌جمهور
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان 
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری