Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به اینکه امروز ۱۳ داوطلب برای نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر ثبت نام کرده‌اند گفت: در مجموع تاکنون ۳۲ نفر در استان بوشهر ثبت نام کرده‌اند. ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

خسرو دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، به 4 حوزه انتخابیه استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: استان بوشهر دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، حوزه‌های 4 گانه انتخابیه استان بوشهر را  مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: " بوشهر، گناوه و دیلم" با مرکزیت فرمانداری بوشهر، "دشتستان" با مرکزیت فرمانداری دشتستان، " دشتی و تنگستان" با مرکزیت فرمانداری دشتی، " کنگان، دیر، جم و عسلویه" با مرکزیت فرمانداری کنگان 4 حوزه انتخابیه استان است. 

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به اینکه در دومین روز  ثبت نام از داوطلبان 13 داوطلب در 4 حوزه انتخابیه استان بوشهر  ثبت نام کرده‌اند گفت: از این شمار 4 نفر زن و 9 نفر مرد هستند.

دهقانی از ثبت نام 32 نفر برای انتخابات مجلس یازدهم  در دو روز گذشته در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تاکنون 14داوطلب در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه، دیلم، 6 نفر در دشتی و تنگستان، 6 نفر دشتستان و 6 نفر در  حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه ثبت‌نام کردند.

وی، به ترکیب سنی پرداخت و گفت: 17 نفر از داوطلبان 30 تا 40 ساله و مابقی سنین  41 تا 60 سال هستند یک نفر دارای سابقه نمایندگی و شش نفر دارای سابقه داوطلبی در ادوار گذشته می‌باشند.

انتخابات 98| 20 داوطلب برای نمایندگی انتخابات مجلس در استان بوشهر ثبت نام کردند13 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر ثبت نام کردندثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در 4 فرمانداری استان بوشهر آغاز شد

از حوزه انتخابی بوشهر، گناوه و دیلم حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری، نماینده فعلی این حوزه ثبت‌نام کرد.

انتهای پیام/190/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در تهران تمام الکترونیک است

معاون استاندار تهران از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد و گفت: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074495 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه