Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@04:31:17 GMT

تاریخ برگزاری هشتمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۱۳۷۴

تاریخ برگزاری هشتمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به ریاست آیت‌الله جنتی عصر دوشنبه ۱۱ آذر در تهران برگزار شد. هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» در تاریخ‌های ۱۴، ۱۳ و ۱۵ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

آیت‌الله خاتمی در پایان نشست امروز هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری مباحث مطرح شده در این جلسه را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی هیئت رئیسه خبرگان با اشاره به حوادث اخیر کشورمان گفت: در جلسه امروز هیئت رئیسه مقرر شد در جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌ها که در تاریخ ۲۶ دی‌ماه برگزار خواهد شد و ابعاد گوناگون طرح مدیریت مصرف سوخت و مسائل و حوادثی که پیرامون اجرای این طرح رخ داد به طور مستند مورد بحث و ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به عضویت رئیس قوه قضائیه و وزیر اطلاعات در مجلس خبرگان رهبری و حضور این عزیزان در جلسه مشترک از رئیس سازمان اطلاعات سپاه نیز دعوت خواهد شد که در جلسه مشترک، اغتشاشات اخیر از سوی این سه مسؤول محترم به طور دقیق برای اعضاء تبیین گردد.

آیت‌الله خاتمی در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم تصریح کرد: مردم، ولی نعمتان این نظام و انقلاب هستند و لذا در جلسه امروز، هیئت رئیسه محترم خبرگان بر همراهی هر چه بیشتر مسؤولان با مردم تأکید نمودند و از دولت محترم می‌خواهند همانطور که وعده نموده‌اند جلوی گران شدن مایحتاج مردم را بگیرند و هرچه بیشتر در جهت رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم گام بردارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان در پایان با اعلام زمان و دستور کار هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان ابراز داشت: هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» در تاریخ‌های ۱۴، ۱۳ و ۱۵ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد و دستور کار این اجلاسیه بررسی مواد باقی مانده و تصویب نهایی «طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری» خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آنفولانزا عباسعلی کدخدایی انتخابات مجلس یازدهم شاخص آلودگی هوا کارن همایونفر سعید ملایی مجلس خبرگان رهبری اجلاس خبرگان رهبری آیت الله جنتی آنفولانزا عباسعلی کدخدایی انتخابات مجلس یازدهم شاخص آلودگی هوا کارن همایونفر سعید ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال کناره‌گیری عضو مطرح هیئت‌مدیره استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اعضای نامدار هیئت مدیره استقلال که به واسطه سال‌ها حضور در عرصه‌های ورزشی و سیاسی به چهره‌ای ویژه میان مدیران کشوری تبدیل شده، علی آقامحمدی است که پیش از این نیز سابقه مدیریت در باشگاه استقلال را نیز در کارنامه داشته است.

در تاریخ ۱۶ دی سال ۱۴۰۲ بود که اعلام شد که علی آقامحمدی عضو جدید هیئت مدیره استقلال به جای علی خانی انتخاب شده است. آنا در این خصوص نوشته است که از تاریخ اعلام شده تا امروز آقامحمدی حتی در یک جلسه هیئت مدیره باشگاه شرکت نکرده و البته از سوی مراجع رسمی هم هیچ خبری مبنی بر اینکه آیا او قرار است به عنوان عضو هیئت مدیره باقی بماند یا خیر اطلاع رسانی نشد اما با این وجود وی در هیچ یک از تصمیمات مهم باشگاه استقلال حضور نداشت و از هیئت مدیره استقلال کناره‌گیری و تلویحا عدم تمایل خود را برای حضور در چنین فضایی اعلام کرده است.

غیبت آقامحمدی در نشست‌های هیئت مدیره، عدم امضای صورت جلسه‌های مهم باشگاه و... نشان می‌دهد که او تمایلی برای همکاری و حضور در هیئت مدیره استقلال ندارد و به همین علت اعلام کرده تصمیم ندارد در باشگاه استقلال فعالیت کند.

دیگر خبرها

  • عملیات سپاه پاسداران روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • حمایت مجلس خبرگان از تنبیه اسرائیل توسط سپاه پاسداران
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان
  • وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ به سرانجام برسد
  • احتمال کناره‌گیری عضو مطرح هیئت‌مدیره استقلال