Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرنده سپاه ناحیه شهرستان بیله‌سوار گفت: برگزاری یادواره شهدا تلنگری است برای یادآوری رشادت‌های افرادی که جانشان را نثار امنیت و عزت کشور نمودند. ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یادواره شهدای شهرستان بیله سوار مغان با حضور پرشور و باشکوه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ یوسف اختری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیله‌سوار در این مراسم اظهار داشت: در سایه خون شهدا، ایران اسلامی جزو معدود کشور‌های پیشرفته و مطرح جهان در تمامی عرصه‌ها است و انقلاب اسلامی با ویژگی مقبولیت مردمی و مشروعیت الهی تاکنون به اهداف و برنامه‌های خود پایبند بوده و در مسیر و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا حرکت می‌کند و هرگز از این مسیر خارج نخواهد شد.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را تلنگری برای یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدا تلنگری است برای یادآوری رشادت‌های افرادی که جانشان را نثار امنیت و عزت کشور نمودند.

یادواره شهدای ورزشکار دشتستان به روایت تصویریادواره شهدای روحانی استان هرمزگان و شهدای جزیره قشم + فیلمششمین یادواره شهدای باغ فیض برگزار می‌شود

اختری با اشاره به مقام و منزلت والای شهدای هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: با جان‌فشانی این عزیزان انقلاب اسلامی برای همیشه جاویدان خواهد ماند و ما نیز وظیفه داریم راه شهدا را با پیروی از سیره آنها ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: اگر در کشوری امنیت نباشد آرامش از مردم سلب خواهد شد لذا آسایش و امنیت‌مان را مدیون خون پاک شهیدانی هستیم که نثار انقلاب و نظام شده است و هنوز هم بسیاری از مادران و خانواده‌های شهدا چشم به راه فرزندان خود هستند.

انتهای پیام/ 146/ت

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد

همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.

در مراسم غبارروبی گلزار شهدای خرمشهر یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.

هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود