Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا علیمردانی که این روزها اجرای برنامه «چهل‌تیکه» را به عهده دارد در گفت‌وگو با خبرآنلاین از دلیل علاقه مخاطب ایرانی به آه و سوز یادکردن از گذشته بیش از یاد گرفتن از گذشته گفت:  به این دلیل است که آدم سنتی در همه جای دنیا متوجه شده که من باید تفاوتم با این نسل را بفهمم و این را بفهمم که چگونه باید راهنما و پشتیبان این خط باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی اگر قبلا توی سرش خورده باشد. ولی آدم سنتی ما اینطور نیست. نسل جدید را نابود می‌کند. گاهی هم در غالب دلسوزی و حس پدرانه هم این کار را انجام می‌دهد.

صداپیشه انیمیشن «دیرین دیرین» در ادامه با بیان این نکته که گاهی بعضی می‌آیند از من می‌پرسند مثلا این کار به درد ما می‌خورد یا نه؛ گفت: اصلا چرا من باید به کسی بگویم به درد کاری می‌خورد یا نه؟ من هرگز به کسی نگفتم. هرکس یک وجودی دارد و باید آنچه می‌خواهد را به دنبالش برود. همین که این رویا را دارد جدی است. شاید اصلا تو آمدی که این رویا را در خودت کشف کنی و بزرگترین موانع دنیا هم بر سر راهت باشد و رسالت تو در زندگی همین رد کردن این موانع باشد و این عبرت برای خیلی‌های دیگر باشد. اصلا قرار است با گذر از این ناامیدی، امید خیلی از ناامیدان باشی.

متن کامل این گفت‌وگو را در این لینک (یاد گذشته را زنده نگه می‌داریم تا آینده را بسازیم) بخوانید.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1326999

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون برنامه های تلویزیونی محمدرضا علیمردانی علیرضا بیرانوند سهمیه بندی بنزین عراق باشگاه استقلال بنزین باشگاه پرسپولیس انتخابات مجلس یازدهم استان البرز کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گربه‌ای که خواب از چشم محمدرضا گلزار ربود

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 محمدرضا گلزار بازیگر و مجری تلویزیون که این روزها نقش مرد اهل خانواده را بازی می‌کند، در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدیویی از گربه‌اش که صبح زود او را بیدار می‌کند، منتشر کرد. این ویدیوی بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • سکانس‌هایی از فیلم معجزه عشق
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • نقش پررنگ علی آقا محمدی در واگذاری استقلال
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • گربه‌ای که خواب از چشم محمدرضا گلزار ربود