Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری آلمان، دادستان رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو در صورتی که نتواند حمایت اکثریت اعضای کنست برای کسب مصونیت قضایی را کسب کند، به دادگاه احضار خواهد شد.  

مندلبلیت افزود: این مهلت با درخواست نتانیاهو به وی اعطا شده تا بر اساس قانون، بتواند از کنست درخواست مصونیت قضایی کند.

دادستان رژیم صهیونیستی حدود دو هفته پیش رسماً علیه نتانیاهو اعلام جرم و او را به فساد مالی، تقلب و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین بار است که علیه یک نخست‌وزیر مستقر در رژیم صهیونیستی اعلام جرم می‌شود.

نتانیاهو اوایل ماه جاری از تشکیل کابینه فراگیر، انصراف و به «رووین ریولین» رییس این رژیم اطلاع داد که قادر به این اقدام نیست و ریولین نیز «بنی گانتس» رهبر حزب آبی- سفید را مکلف به تشکیل کابینه کرد؛ اما او نیز با شکست مواجه شد.

خانواده نتانیاهو در طول ماه‌های اخیر، درگیر چندین پرونده فساد مالی بوده و بارها اخبار آنها در صدر رسانه‌ها قرار گرفته است؛ پرونده‌هایی که در رسانه‌ها به «پرونده ۱۰۰۰»، «پرونده ۲۰۰۰»، «پرونده ۳۰۰۰» و «پرونده ۴۰۰۰» معروف شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستکم ۱۲ بار در پرونده‌های هزارگان خود، به بازجویان پلیس پاسخ داده و علاوه بر موارد مذکور، پرونده فساد مالی همسرش نیز در میان آنهاست.

فقط در یکی از این موارد، نتانیاهو در یک بازجویی چهارساعته در ماه اوت به سؤالات پلیس رژیم صهیونیستی در مورد پرونده ۴۰۰۰ یا «پرونده بِیزِک» پاسخ داد؛ پرونده‌ای که تحقیقات در مورد آن از زمستان سال ۱۳۹۶ آغاز شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو مصونیت قضایی کنست صهیونیستی فساد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۰ درصدی ارجاع پرونده‌های قضایی اردبیل به داوری

یوسف خدادادی در دیدار مدیران و دبیر کانون موسسات داوری اردبیل با تشریح اهمیت داوری در رفع خصومت و اختلافات و کاهش ورودی پرونده ها به دادگستری گفت: لزوم تسریع و تسهیل در رسیدگی، ارجاع و ابلاغ در موسسات داوری مورد تاکید ماست.

معاون قضایی دادگستری استان اردبیل افزود: داوری دارای ظرفیت های بسیار بوده که مسلماً با ارجاع پرونده ها به موسسات داوری طرفین از مزایای آن بهره مند می شوند.

رئیس کانون موسسات داوری استان اردبیل بیان کرد: ارجاع پرونده ها به موسسات داوری دارای شروطی است که متعاملین باید در حین انعقاد قراردادهای خود شرط داوری را در آن درج کنند.

خدادادی با اشاره به ضرورت آشنایی آحاد مردم با مزایای داوری برلزوم استفاده از تمام  ظرفیت ها برای ترویج توسعه استفاده از داور در جامعه تأکید کرد و گفت: تسریع و تسهیل در رسیدگی ها، در دسترس بودن داور و کاهش هزینه های رسیدگی بدون مراجعه به محاکم قضایی مهم ترین مزایای داوری در جامعه است.

او با ارایه گزارشی از عملکرد کانون موسسات داوری از افزایش به 40 درصدی میزان ارجاع پرونده ها به داوری در سال گذشته نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: موسسات داوری باید بیش از پیش نسبت به تسهیل و تسریع در رسیدگی های پرونده ها اهتمام داشته باشند تا نتایج آن در سریعترین زمان ممکن محقق شده و رضایتمندی عمومی از عملکرد این موسسات به دست آید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • هزار و ۹۵۶ پرونده در رفسنجان منتهی به سازش شد 
  • دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل
  • افزایش ۴۰ درصدی ارجاع پرونده‌های قضایی اردبیل به داوری
  • ۴ فقره پرونده اختلاف مالی در خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از اقدام نیرو‌های مسلح
  • کدخدایی: مصونیت و امنیت فرضی دولت صهیونیستی شکسته شد
  • ‌کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه
  • پرونده ۶ میلیارد ریالی در شهرستان خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • برخورد سخت و قاطع دستگاه قضا با مروجین فساد و فحشا در جامعه