Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، در پاسخ به این سوال که پیش‌تر گفته بودید با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بودجه سال ۹۹ درخواست افزایش چهار برابری مستمری مددجویان در سال آینده را داده ایم این افزایش ۴ برابری چه رقمی است؟گفت: در بودجه ۹۹ درخواست دادیم که مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد افزایش پیدا کند، ولی میزان این افزایش مستمری مددجویان به سازمان برنامه و بودجه بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: با وضعیت معیشتی مددجویان و تورم پیش آمده و گرانی اجناس این تقاضا را مطرح کردیم که مستمری مددجویان افزایش پیدا کند.

بختیاری در ادامه درباره میزان دقیق این افزایش مستمری افزود: درخواست افزایش ۵۰ درصدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی برای سال ۹۹ را به سازمان برنامه و بودجه داده ایم و همه چیز بستگی به نظر آن‌ها دارد.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس کمیته امداد مستمری مددجویان افزایش ۵۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد مرتضی بختیاری درخواست افزایش چهار برابری مستمری مددجویان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس کمیته امداد مستمری مددجویان مرتضی بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مجید الهی راد در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه اترک افزود: میانگین تسهیلات هر مددجوی کمیته امداد مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان است که در صورت نیاز به تسهیلات تکمیلی مبلغ ۵۰ میلیون تومان هم از محل صندوق امداد ولایت پرداخت می‌شود.
وی در ادامه گفت: هزار مستاجر زیر پوشش کمیته امداد در استان وجود دارد که از این تعداد هزارو ۳۷۱ نفر شرایط نهضت ملی مسکن را داشتند و ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۶۸ طرح نهضت ملی مسکن مددجو ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کمک بلاعوض هم از کمیته امداد دریافت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی