Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- لیونل مسی از دریافت ششمین توپ طلای خود ابراز خوشحالی کرد. تاریخ انتشار: 00:23 - 12 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۳۳۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مراسم توپ طلای فوتبال جهان در سال ۲۰۱۹ امشب (دوشنبه) در تئاتر دوشاتله شهر پاریس برگزار شد و در پایان لیونل مسی آرژانتینی بالاتر از ویرجیل فن دایک، کریستیانو رونالدو و سادیو مانه برای ششمین بار صاحب توپ طلای جهان شد تا از این حیث در تاریخ فوتبال رکورد جدیدی را از خودش بر جای بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از دریافت این جایزه اظهار داشت: باید از تمام روزنامه‌نگارانی که در این رده‌بندی به من رأی دادند تشکر کنم. همچنین از هم بازی‌های خودم نیز در تیم بارسلونا ممنون هستم. ده سال پیش و هنگامی که من اولین توپ طلایم را دریافت کردم، همه چیز و رخ دادن این اتفاقات واقعأ برایم غیرقابل تصور بود.

وی افزود: این فوتبال همان چیزی است که من دیوانه‌وار عاشق آن هستم و امیدوارم خدا من را یاری کند این روند برایم در سال‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: سوارز: بسیاری اوقات من و مسی می‌دانیم توپ را به کجا ارسال کنیم!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیونل مسی لیونل مسی ویرجیل فن دایک کریستیانو رونالدو سادیو مانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده اولین طلای ایران را دشت کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، در پنج وزن نخست صبح امروز (دوشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان آغاز شد که ناصرعلیزاده کشتی گیر مازندرانی وزن ۸۷ کیلوگرم با برتری مقابل حریفانش به دیدار فینال راه یافت.

دلاوری نوری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ از سد ماساتو سومی از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

علیزاده در دیدار نهایی با پیروزی ۵ بر صفر مقابل نورسلطان تورسینوف از قزاقستان، نخستین مدال طلای این دور از رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم  هم دومین کشتی گیر فرنگی کار مازندرانی شرکت کننده در رقابتهای قهرمانی آسیاست که فردا سه شنبه برای کسب نشان طلای دیگر رقابت‌های آسیایی به روی تشک می‌رود.

دیگر خبرها

  • اولین طلای کشتی فرنگی از آن علیزاده  شد
  • علیزاده اولین طلای ایران را دشت کرد
  • اتفاق بی‌سابقه برای مسی و رونالدو | آمارسازان محروم از جام
  • شمس لنگرودی: هرگز تصور نمی‌کردم روزی بازیگر تئاتر شوم!
  • هرگز تصور نمی‌کردم روزی بازیگر تئاتر شوم!
  • اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران
  • اسپانسری که استقلال را حذف کرده بود به آبی‌ها کمک می‌کند؟
  • مسی آمد و یک رکورد دیگر هم شکسته شد
  • من بدترین بازیکن فوتبال جهانم!/ ماجرای عذرخواهی «پرویزخان» از بازیکن یاغی
  • صادق‌بوقی بهتر از لیونل مسی