Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان برزیلی لیورپول بابت تبدیل شدن به بهترین دروازه‌بان سال جهان از نگاه «فرانس فوتبال» از خانواده‌اش تشکر کرد. ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلیسون بکر، سنگربان برزیلی تیم فوتبال لیورپول پس از دریافت جایزه «یاشین» (عنوان بهترین دروازه‌بان جهان از سوی مجله فرانس فوتبال) به ابراز احساسات پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره گفت: به خودم افتخار می‌کنم، چون در این مراسم و کنار بهترین‌ها حضور داشتم. باید از تمام اعضای خانواده و به خصوص همسرم، تشکر کنم. همچنین از هم‌تیمی‌هایم در لیورپول و تیم ملی برزیل ممنون هستم.

 بکر در ادامه افزود: این عنوان حتی در رؤیاهای کودکی من نمی‌گنجید. من با تلاش فراوان به جایگاه فعلی رسیدم، اما نباید فراموش کنید بدون خانواده و هم‌تیمی‌هایم الان صاحب این جایزه نبودم. امیدوارم به این روند ادامه دهم.

مسی: امیدوارم خداوند کمک کند تا به این روند ادامه دهم/ 10 سال پیش فکر نمی‌کردم این همه اتفاق خوب رخ دهد

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مراسم توپ طلا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراسم توپ طلا مراسم توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم

به گزارش "ورزش سه"، کافی است که نگاهی به رزومه اوسمار ویه‌را بیاندازید تا ببینید دوران حرفه‌ای او از کار مربیگری در اینترناسیونال در سال 1994 آغاز می‌شود، زمانی که هنوز 20 ساله نشده و تازه دانشگاه خود را آغاز کرده بود.

او در برنامه فوتبال برتر بیشتر در این مورد توضیح داده است: من مثل همه بازیکنان دوست داشتم فوتبال بازی کنم اما در ۱۶-۱۷ سالگی فهمیدم زیاد استعداد فوتبال بازی کردن ندارم.

ویدئو: 330719

اوسمار در این خصوص ادامه داد: من همیشه دوست داشتم برزیل را در المپیک ببینم و پرچمش همیشه در المپیک بالا باشد. این برایم انگیزه درست کرد که به سمت مربیگری بروم. ترم دوم دانشگاه در تیم اینترناسیونال شروع به کار کردم و تقریبا ۲۰ سال در سه دوره در این تیم کار کردم.

وی افزود: هیچوقت فوتبال حرفه ای بازی نکردم و شاید یک فصل در دانشگاه فوتسال بازی کردم.

سرمربی برزیل درباره انتقال به پرسپولیس هم گفت: دعوتم به ایران خیلی سریع بود. به دوستی در فوتبال سری بی برزیل کمک می‌کردم و وقتی این پیشنهاد آمد، تحقیق کردم و وقتی دیدم چه تیمی من را دعوت کرده، تصمیم گرفتم به ایران بیایم.

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم