Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز ساخت انواع و اقسام «رادار»ها موضوعی دور از دسترس برای نیروی دریایی ارتش نیست، گفت: طراحی و ساخت رادارهای مختلف با توانمندی‌ها و قابلیت‌های متنوع از دستور کارهای نیروی دریایی ارتش است. تاریخ انتشار: 03:12 - 12 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۲۷۴

امیر دریادار دوم «مجید مقصودی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به پیشرفت شتابان مجموعه صنایع دفاعی کشور در حوزه ساخت شناور گفت: ناوشکن جماران در دهه ۷۰ و ۸۰ در مدتی نزدیک به ۱۲ سال ساخته شد، اما ما امروز ناوشکن دماوند ۲ را در مدتی کمتر از ۲ سال می‌سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز محققان، طراحان و کارشناسان نیروی دریایی با همکاری مجموعه دفاعی کشور به ساخت شناور‌های جدید با بدنه‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های جدید ورود پیدا کرده‌اند.

رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه فعالیت‌های نداجا در حوزه زیرسطحی با انجام تعمیر و نگهداری یگان‌های زیرسطحی سنگین که پیچیده‌ترین فرآیند تعمیر و نگهداری در دنیاست آغاز شد، عنوان کرد: امروز ساخت زیردریایی‌ها در سه کلاس سبک، نیمه سنگین و سنگین در دستور کار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر مقصودی عنوان کرد: سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نداجا تا امروز در حوزه طراحی و ساخت سامانه‌های موشکی نیز فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده است که یکی از آخرین دستاورد‌های آن که اطلاع رسانی شد، طراحی ساخت سامانه موشکی زیرسطح به سطح زیردریایی‌ها بود.  

وی افزود: در حوزه پهپادی تلاش سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نداجا بر ساخت پهپاد‌هایی است که قابلیت به پرواز در آمدن و نشستن بر روی شناور‌ها را داشته باشند و پهپاد «پلیکان ۲» که اخیرا از آن رونمایی شد در زمره همین پهپاد‌ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش/ از «پهپاد پلیکان۲» تا «مین دریایی صدف»

رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش در پایان با بیان اینکه امروز ساخت انواع و اقسام «رادار»‌ها موضوعی دور از دسترس برای نیروی دریایی ارتش نیست، گفت: طراحی و ساخت رادار‌های مختلف با توانمندی‌ها و قابلیت‌های متنوع از دستور کار‌های نیروی دریایی ارتش است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش نداجا پهپادهای نیروی دریایی ناوشکن دماوند ناوشکن جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ پیام امام خامنه‌ای به خانواده‌های ناوگروه ۸۶ + تصاویر

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در شرفیابی که محضر حضرت آقا رسیدم، فرمودند سلام من را به یکایک خانواده کارکنان برسانید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بند‌رعباس، امیر دریادار شهرام ایرانی ‌در جمع خانواده کارکنان ناوشکن تمام ایرانی دنا در بندرعباس با بیان اینکه مادامی که کارکنان نیروی دریایی ارتش در طوفان‌ها و موج‌ها از منافع ملی حراست می‌کنند، همسران همرزمانم از حدود خانواده جانانه صیانت می‌کنند، اظهار داشت: در شرفیابی که محضر حضرت آقا رسیدم، فرمودند سلام من را به یکایک خانواده کارکنان برسانید.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را بر این گذاشته‌ایم تا واقعه تاریخی ماموریت ناوگروه 86 به یادگار بماند و مطالبات مقام عظمای ولایت در حوزه تبیین ناوگروه 86 به ثمر بنشیند، افزود: نقش مادران در خانواده بسیار حیاتی است و بزرگی و اهمیت صبر و بردباری همسران همرزمانم قابل توصیف نسبت و بی‌مثال است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بیان خاطره ای از ناوگره 86 تصریح کرد: یکی از خانواده‌های همرزمم در ناوگروه 86 گفت که من در مدت ماموریت متوجه شدم که خانواده شهدا چگونه ایام را پشت سر می‌گذارند و ما در قبال شهدا و خانواد شهدا هیچ کاری نکرده‌ایم.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: همه قدرت‌های دریایی، به چشم ابر‌قدرت به نیروی دریایی ارتش نگاه می‌کنند و به این مهم در مجامع و رزمایشات بین‌المللی اذعان دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم
  • احداث بیمارستان در جاسک توسط ارتش جمهوری اسلامی
  • تلاش خود را برای حمایت خیران در تجهیز بیمارستان تخصصی ارتش انجام می دهیم
  • اذعان قدرت‌های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران
  • قدرت‌های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران اذعان دارند
  • اذعان قدرت های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران
  • رهبر انقلاب چه پیامی به خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش فرستادند؟
  • قدرت های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران اذعان دارند
  • ابلاغ پیام رهبر انقلاب به خانواده‌های ناوگروه ۸۶
  • ابلاغ پیام امام خامنه‌ای به خانواده‌های ناوگروه ۸۶ + تصاویر