Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: مجلس و دولت تزار انقلاب اسلامی می تواند بیانیه گام دوم انقلاب را محقق کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «یدالله جوانی» شامگاه دوشنبه (11 آذر) در سفر به خراسان جنوبی در جمع مردم بیرجند در حسینیه جماران با تاکید بر لزوم داشتن بصیرت در صحنه های مختلف، اظهار داشت: جریان باطل همواره با شعارها و وعده های رنگارنگ سعی در فریب مردم را دارد و بصیرت است که در تشخیص راه به مردم کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه انسان انقلابی باید در مقابل باطل مقاومت کرده و درست عمل کند، گفت: لازمه در صحنه بودن، داشتن بصیرت و شناخت و آگاهی کامل از مسائل مختلف است.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انسانهای نجات یافته همان افراد اهل بصیرت هستند، ادامه داد: انسان با بصیرت آنچه در جامعه می شنود در مورد آن فکر کند تا به درستی و نادرستی آن پی ببرد و گاها برای فهم درست موضوع باید از تاریخ درس بگیرد.

 

جوانی به اغتشاشات بنزینی اخیر اشاره کرد و گفت: بعد از این اتفاق تحلیل های زیادی از سوی شبکه های ماهواره ای، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توسط دشمنان و منافقین و مرتجعین منطقه و همچنین برخی مزدوران داخلی و سران فتنه ارائه می شود؛ لذا انسان با بصیرت در چنین مواقعی طبق فرموده حضرت علی(علیه السلام) باید اهل تفکر و اندیشیدن باشد و با دیدن و شنیدن و تجزیه و تحلیل، راه درست را تشخیص دهد.

 

وی با بیان اینکه بصیرت همانند چراغی راه درست را به انسان نشان می دهد، گفت: دشمن در چهل سال گذشته تمام تلاش خود را برای زمین زدن انقلاب به خرج داده است، اما نتوانست کاری از پیش ببرد؛ در حال حاضر هم فکر کردند که با فشار اقتصادی و ایجاد نارضایتی بین مردم، می توانند بر موج نارضایتی ها سوار شوند و انقلاب را زمین بزنند اما نمی دانند که ملت با بصیرت ایران با امام راحل و شهدا و مقام معظم رهبری پیمان بسته اند تا در مقابل دشمن بایستند.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن می داند که چنانچه ایستادگی ملت ایران در مقابل آنها ادامه پیدا کند، ملت های دیگر هم بیدار می شوند و به صحنه می آیند و این باعث شکست آنها در جهان خواهد شد؛ لذا قائله های این روزهای عراق، در پشت صحنه آن آمریکا، صهیونیست و کشورهای مرتجع منطقه قرار دارند تا عراق را به گذشته بازگردانند.

 

جوانی با اشاره به اینکه دشمن امروز برای ضربه زدن به کشور وارد فاز جدیدی از توطئه شده که آن هم ایجاد نارضایتی اجتماعی و اقتصادی و به خیابان کشیدن مردم و سوء استفاده از خواسته های به حق مردم در راستای ایجاد آشوب و اغتشاش است، گفت: باید برای حفظ میراث امام راحل و شهدا با داشتن بصیرت، بیش از گذشته متوجه نقشه های شیطانی دشمن باشیم.

 

آمریکا به دنبال جنگ روایت ها است

وی با بیان اینکه پرونده آمریکایی ها پر از شکست های راهبردی متعدد از ایران است، گفت: آمریکایی ها امروز به دنبال جنگ روایت ها هستند تا از نارضایتی های اجتماعی و اقتصادی جامعه سوء استفاده کنند و با فعال کردن نیروهای خود، آنها را به میدان آورند و با تخریب اموال عمومی و دولتی، اغتشاش و آتش سوزی و کشتار مردم، انقلاب را زمین بزند.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مردم از وضعیت گرانی ها گلایه دارند و ممکن است این به تجمع و شعار بینجامد؛ اما آتش زدن و تخریب اموال عمومی و خصوصی، کار مردم نیست، این اقدامات توسط اوباش و اراذل آموزش دیده اتفاق افتاده است که پشت صحنه آن دشمنان هستند.

 

جوانی افزود: آمریکایی ها با فعال کردن اوباش خود به دنبال پروژه کشته سازی و نارضایتی در بین مردم هستند، این اتفاقی که در موضوع گرانی بنزین رخ داد، از همین دست است.

 

وی با اشاره به بصیرت ملت ایران و خنثی کردن توطئه های دشمنان، گفت: اگر توطئه دشمن در سال 88 حدود هشت ماه به طول انجامید، در دی ماه 96 حدود شش روز طول کشید و در اتفاقات اخیر هم حدود 48 ساعت که این نشان از بصیرت بالای ملت در فهم اوضاع و جمع کردن توطئه های دشمنان دارد.

 

برخی دشمنان را در عوض کردن جای خادم و خائن همراه می کنند

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه دشمن در شبکه های اجتماعی مختلف تلاش زیادی برای عوض کردن جای جلاد و شهید و خادم و خائن می کند، گفت: متاسفانه عده ای در داخل کشور بدنبال تبرئه دشمنی دشمنان در اتفاقات اخیر هستند و از اغتشاشگران به عنوان مردم عادی یاد می کنند، اینها باید پاسخگوی ملت باشند، چراکه خودشان مسبب این اتفاقات بودند.

 

جوانی با بیان اینکه رهبران فتنه و غرب گرایان که از اغتشاشگران حمایت می کنند، باید پاسخگوی مردم باشند، افزود: جای تاسف دارد که برخی از سیاستمداران در داخل کشور با انگیزه سیاسی حرف های دشمن شاد کن می زنند.

 

وی افزود: چه شده است که امروز از سیاستمداران عوام فریب و دروغ گو برخوردار شدیم، مسئولان باید با مردم صادق باشند.

 

معاون سیاسی سپاه با اشاره به سخنان بصیرت گونه مقام معظم رهبری در پی حوادث رخ داده پس از افزایش قیمت بنزین، گفت: چنانچه ورود به موقع رهبر معظم انقلاب نبود، این اتفاقات 48 ساعته جمع نمی شد، رهبری در سالهای مختلف همواره با مردم صادقانه صحبت کردند، مسئولان هم باید از جنس رهبری در صحنه باشند.

 

جوانی با بیان اینکه افرادی که در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند با سلاح مهمات بودند و وابستگی خود به دشمن را افشا می کنند،‌ گفت: امروز منافقین بر بستر نارضایتی مردم تکیه کردند.

 

وی گفت: باید مدرس ها را به مجلس بفرستیم، باید صاحبان تفکرات ناب با سابقه انقلابی و ساده زیست و کسانی که پیشرفت کشور را در مقاومت می دانند و معتقد به ظرفیت و استعداد و توان داخلی هستند به مجلس بفرستیم.

 

مجلس و دولت تزار انقلاب می تواند بیانیه گام دوم را محقق کند

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: مجلس و دولت تزار انقلاب اسلامی می تواند بیانیه گام دوم انقلاب را محقق کنند.

 

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه در هر جایی که به فرمایشات رهبری عمل کردیم، پیشرفت های خیره کننده حاصل شد، همان طور که در زمینه موشکی و نظامی با عمل به توصیه های رهبری پیشرفت کردیم، گفت: مجلس و دولت در سالهای مختلف به فرمایشات رهبری در مسائل اجرایی عمل نکردند، وگرنه اوضاع کشور خیلی بهتر از این ها می بود.

 

جوانی با تاکید بر اینکه ملت ایران مصمم است تا آمریکا را به زیر بکشد و این قطعا رخ خواهد داد، اظهارداشت: در این مسیر هیچ شک و تردیدی نیست، روزی جهان شاهد خواهد بود که طبق فرمایش امام راحل، آمریکا را زیر پا بگذاریم و این به برکت همراهی مردم با ولی زمان حاصل می شود.

 

وی با بیان اینکه همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، جنگی رخ نخواهد داد و مذاکره مجددی هم صورت نخواهد گرفت، تاکید کرد: دشمن می دادند که اگر یکی بزند، ده تا می خورد؛ لذا تنها امیدش فشار از طریق تحریم ها و ایجاد مشکلات داخلی است تا ما را به سمت مذاکره با آمریکا بکشانند و یا با به صحنه کشاندن مردم و ایجاد نارضایتی به اهداف خود برسند اما همان طور که در چهل سال اول انقلاب کاری از پیش نبردند باز هم موفق نخواهند شد.

 

معاون سیاسی سپاه افزود: کسانی که فکر می کنند با مذاکره با آمریکا مشکلات حل می شود، ساده لوح هستند، تنها راه مبارزه با امریکا مقاومت و ایستادگی و همت و کار جهادی و تلاش برای برداشتن مشکلات است.

 

جوانی گفت: این سیاست مقاومت است که باعث می شود تا رئیس جمهور آمریکا، نخست وزیر ژاپن را برای مذاکره با ایران بفرستد و رهبر معظم انقلاب در پاسخ، ترامپ را شایسته تبادل پیاده نداستند، این عزت است.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس انتخابات خبرگزاری شبستان قرآن بسیج یادواره شهدا انتخابات اغتشاشات اخیر در کشور سردار جوانی آمریکا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود

امام جمعه کاشان گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق غیور مردان ایرانی، سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی سه شنبه _بیست و هشتم فروردین_ در دیدار با فرمانده و جمعی از اعضای کادر پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل، ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین غیور مردان ایرانی در اقدام تنبیهی مواضع رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: این عملیات به عنوان سیلی محکم ایران به اسرائیل، آمریکا و جبهه باطل، موجب خوشحالی امت اسلامی شد.

وی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه را ناشی از شکست اسرائیل و آمریکا در غزه دانست و افزود: پاسخ قاطع و انتقام سخت ایران، دشمنان را در نیل به اهدافشان ناکام گذاشت و موجب عزت بیش از پیش ملت بزرگ ایران شد.

امام جمعه منطقه کاشان با اشاره به ریشه دار بودن فرهنگ شیطانی برای انحراف جامعه اضافه کرد: جدال شیطان از ابتدای وجود بشریت تاکنون در منطقه و جهان وجود داشته و ادامه دارد اما امروز به شکل‌های مختلف ظاهر شده است.

حسینی با اشاره به هزینه‌های هنگفت استکبار علیه جامعه اسلامی افزود: استکبار جهانی میلیاردها دلار همراه با ارائه تسلیحات و موشک‌ها و تجهیزات نظامی به غده سرطانی در منطقه در صدد سلطه مسلمین است.

وی با اشاره به اینکه عمل به بیانیه گام دوم انقلاب علاوه بر بیمه کردن کشور در مقابل تهدید دشمن، موجب توسعه بیش از پیش جامعه اسلامی شده و از مصادیق لبیک به حضرت فاطمه (س) است، گفت: امروز استمرار ولایت الهی امیرالمومنین (ع)، ولایت فقیه است و باید ببینیم رهبر انقلاب از ما چه انتظاری دارد؛ یکی از آخرین تأکیدات ایشان، صدور بیانیه گام دوم انقلاب است و باید به این دستور عمل کنیم که توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب، عمل به هفت توصیه آخر این بیانیه وظیفه امروز ما است.

امام جمعه منطقه کاشان عنوان کرد: از خانواده شهدا تشکر می‌کنیم، شهیدانی از جمله شهید تهرانی مقدم این امکان را برای جمهوری اسلامی فراهم کردند که از فاصله ۲ هزار کیلومتر مرکز اطلاعاتی و پایگاه‌های مهم رژیم غاصب صهیونیستی را منهدم شود و این از برکت خون شهیدان و جانبازان است.

حسینی ارتش کنونی جمهوری اسلامی را به تمام معنا انقلابی دانست و افزود: وجود ارتش در کنار دیگر قوای نظامی و دفاعی موجود در کشور یک پشتوانه و حمایت قوی برای ملت ایران در مقابله با هرگونه تهدید است.

کد خبر 745166

دیگر خبرها

  • شرط ۲ برابر خرید برای استفاده کالا برگ نیازمند بازنگری است
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • بهادری جهرمی: نظارت‌ مرثر بر بازار نیازمند تمرکز نظارت است
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • ضربه ایران به زیرساخت های اسرائیل به روایت یک نماینده مجلس /جنگ باعث نگرانی مردم می شود اما ما شروع کننده نبودیم