Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد سالن مسافری، سالن‌های ترانزیت، توسعه انبارها و بهبود مسیرهای ارتباطی شهرهای بزرگ با پایانه‌ها از جمله مهمترین طرح‌های اجرایی در راستای توسعه این پایانه‌ها به شمار می‌رود.

وی اظهار امیدواری کرد که با اجرای کامل این طرح‌ها گام بلندی در روند تبدیل شدن آذربایجان‌غربی به هاب لجستیک و ترانزیت کشور برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: پایانه‌های مرزی فرصت و بستر بزرگی برای توسعه همه‌جانبه در این استان است و سعی داریم با افزایش کارایی آنها روند درآمدزایی از این طریق را به صورت جهشی افزایش دهیم.

«شکری» همچنین از توجه ویژه به ساخت‌وتوسعه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: در حال حاضر۲۰ باب مجتمع در مرحله اخذ مجوز قرار دارد که با اجرای آنها و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام این بخش، زمینه ارتقای زیرساخت‌های گردشگری در استان فراهم می‌شود.

به گزارش ایرنا پنج پایانه از ۲۲ پایانه مرزی کشور در آذربایجان‌غربی واقع است و همین امر اهمیت این استان در حوزه ترانزیت بین‌المللی را نشان می‌دهد.

بازرگان ماکو، رازی خوی و سرو ارومیه در مرز ترکیه، صنم‌بلاغی پلدشت در مرز نخجوان و تمرچین پیرانشهر در مرز عراق پایانه‌های استان را شامل می‌شود.

برچسب‌ها مدیریت پایانه مرزی بازرگان راهداری دولت تدبیر و امید ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری دولت تدبیر و امید ارومیه راهداری دولت تدبیر و امید ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرکل کمیته امداد استان با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد خدمت رسان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: امسال در راستای پخت و توزیع غذای گرم بین خانواده‌های تحت حمایت، ۲۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان راه اندازی شده است.

مهرافروز افزود: از ابتدای ماه رمضان تا کنون بیش از ۶۴ هزار پرس غذای گرم بین ۳۲ هزار خانواده، پخت و توزیع شده است.

او ادامه داد: همچنین در این پانزده روز بیش از ۳۲هزار و ۷٠٠ نفر از ایتام و خانواده‌های تحت حمایت از سفره‌های افطاری امداد بهره‌مند شدند.

مهرافروز با بیان اینکه تعهد کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال ۷۰۰ میلیارد ریال است گفت:تا کنون نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال در راستای طرح اطعام خانواده و کودکان تحت پوشش هزینه شده است.

گفتنی است در حال حاضر ۸۵ هزار خانواده در قالب ۱۸۷ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میباشند که از این تعداد نیز ۱۸هزار و ۳۸۰ نفر از کودکان ایتام و محسنین را شامل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۸ میلیون تردد در محورهای آذربایجان‌غربی
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی آذربایجان غربی در نوروز ۱۴۰۳
  • رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • تردد بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • ۱۴۷هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی نوروزی آذربایجان غربی
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی