Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:16:25 GMT

بارندگی شدید مدارس گناوه را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۳۶۶۶

بارندگی شدید مدارس گناوه را تعطیل کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، اسکندر احمدی  رئیس اداره آموزش وپرورش گناوه گفت: این تصمیم با توجه به وقوع ناپدیداری‌های جوی همراه با بارش باران و باد شدید و آبگرفتگی معابر و خیابان‌های این شهر بویژه در مسیر مدارس اتخاذ شده‌است.

اسکندر احمدی گفت: هنوز تصمیمی در باره تعطیلی نوبت عصر مدارس این شهرستان گرفته نشده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که بارندگی شدید در گناوه از ساعت ۶ صبح روز سه‌شنبه همراه با وزش باد آغاز و باعث آبگرفتگی شدید معابر و خیابان‌های این شهر شد، تعطیلی همه مقاطع تحصیلی مدارس دیر اعلام شد و سردرگمی دانش‌آموزان و گله‌مندی والدین را در پی داشت.

هواشناسی استان بوشهر از چند روز قبل احتمال بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر را در هفته جاری برای شهرستان‌های شمالی و مرکز استان بوشهر پیش بینی کرده بود.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی مدارس وضعیت آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی خیابان‌های خرم‌آباد پس از بارندگی‌های شدید (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیل و طوفان وحشتناک در چین (فیلم) گرفتار شدن اتوبوس در سیلاب نیکشهر (فیلم) سرریز شدن یک سد دیگر در سیستان و بلوچستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • آبگرفتگی خیابان‌های خرم‌آباد پس از بارندگی‌های شدید (فیلم)
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر