Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@13:51:43 GMT

ملاقات امیر مهدی ژوله با جادوگر به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۳۸۱۰

ملاقات امیر مهدی ژوله با جادوگر به کجا رسید؟

ساعت24 - حمید اعتباریان آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» را تشریح کرد.

حمید اعتباریان تهیه کننده سینما، درباره آخرین وضعیت تولید « ملاقات با جادوگر » گفت: مراحل پست پروداکشن این اثر انجام می‌شود و فکر می‌کنم حدود دو هفته آینده به پایان می‌رسد و برنامه ریزی ما از اولین نمایش، برای اکران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانی حقیقی، امیرمهدی ژوله، هستی مهدوی، نسیم ادبی، علیرضا خمسه، بهرام بهرامیان، سپیده مرادپور و امیرحسین شریعتمداری بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «ملاقات با جادوگر» آمده است: جناب سرهنگ برادری کن ما رو بگیر، من از خجالتت در میام!

امیرمهدی ژوله در این فیلم در نقش «بن لادن» ظاهر می‌شود. «ملاقات با جادوگر» نخستین اثر سینمایی حمید بهرامیان است که در ژانر کمدی ساخته می‌شود. فیلمنامه این اثر توسط امیرمهدی ژوله نوشته شده است و تهیه کنندگی آن را حمید اعتباریان انجام می‌دهد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: امیرمهدی ژوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، فرزند حمید نوری، می‌گوید که این شهروند ایرانی حتی بعد از انتقال به سوئیت امنیتی از تماس با خانواده محروم است.
 
حمید نوری، شهروند ایرانی، در ۱۸ آبان سال ۱۳۹۸ پس از سفر به سوئد از سوی پلیس این کشور در فرودگاه بازداشت شد.
 
این شهروند ایرانی بلافاصله پس از ورود به سوئد در فرودگاه بازداشت و نخستین بازجویی از وی در ساعت‌های نخست پس از بازداشت انجام شد.
 
دادگاه تجدیدنظر سوئد آبان گذشته در حالی حکم حبس ابد علیه حمید نوری را تایید کرد که این شهروند ایرانی بیش از ۴ سال را در سلول انفرادی در سوئد گذرانده است.
 
روند دادگاه تجدید نظر حمید نوری از ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۱ دی ۱۴۰۱) آغاز و در چند مرحله برگزار شد؛ آخرین دور از دادگاه تجدیدنظر حمید نوری در آبان گذشته برگزار شد و در نهایت این روند در روز ۱۷ آبان ۱۴۰۲ به پایان رسید.
 
در پایان دادگاه تجدیدنظر، دادگاه با صدور قراری اعلام کرد که حکم نهایی درباره پرونده حمید نوری در روز ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر ۱۴۰۲) صادر و در دسترس قرار گرفت.
 
اسفند گذشته دادگاه عالی سوئد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد کرده است؛ دادگاه عالی سوئد درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد و حکم حبس ابد وی را تایید کرد.
 
پس از قطعی شدن حکم حبس ابد حمید نوری از سوی دیوان عالی این کشور، به یک سوئیت امنیتی منتقل شده است.

دیگر خبرها

  • ۹ خانم و آقای بازیگر جذاب ایرانی که در اصل عرب هستند + عکس و اسامی باورنکردنی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان غربی 
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • شهیدی که پارتی‌بازی نکرد
  • حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • انتقاد فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد ؛ رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس می دهد را انجام دهید؟!
  • ورود وزیر امور خارجه به نیویورک
  • فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد انتقاد کرد: رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس میدهد را انجام دهید؟!