Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین رئیس پلیس‌راه استان گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به داخل استان، رانندگانی که قصد تردد در محورهای برون‌شهری را دارند به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی زیر توجه کنند.

سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس‌راه استان توصیه کرد: با توجه به نقش تأثیرگذار سرعت غیرمجاز در تصادفات سال‌جاری رانندگان با توجه به لغزنده بودن اکثر محورهای مواصلاتی استان با رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه به‌منظور پیشگیری از تصادفات رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، بیگلری بیان کرد: رانندگان قبل از حرکت از سالم بودن چراغ‌های خودرو، شیشه‌پاک‌کن‌ها و سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان از توقف وسیله نقلیه خود در کنار صخره‌ها و کوه‌ها با توجه به ریزش آن‌ها در طول مسیرها پرهیز کنند، اضافه کرد: رانندگان قبل از حرکت نسبت به کنترل باد لاستیک‌ها و سالم بودن آن‌ها با توجه به نقش مهم آن‌ها در هوای بارانی اقدام کنند.

رئیس پلیس‌راه استان یادآور شد: با توجه به کاهش دید افقی در برخی از محورها به دلیل پدیده مه گرفتگی، رانندگان وسایط نقلیه با رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی به‌منظور پیشگیری از تصادفات رانندگی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بارندگي پليس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد

به گزارش همشهری آنلاین، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳ گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز) ۱۰۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹/۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴/۵ درصد کاهش داشت.

کد خبر 846634 منبع: ایسنا برچسب‌ها پزشکی قانونی خبر مهم نوروز حوادث ایران تصادف

دیگر خبرها

  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان