Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:19:00 GMT

حادثه در اتوبان قزوین به زنجان سه کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۴۲۵۶

حادثه در اتوبان قزوین به زنجان سه کشته برجای گذاشت

پیمان نامدار در گفتگو با خبرنگار  مهر اظهار کرد: حدود ساعت ۲ بامداد امروز در آزادراه قزوین به زنجان نرسیده به ضیاء آباد بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس، پراید، دو دستگاه کامیون و یک دستگاه کامیونت ایسوز، ۳ نفر از سرنشینان خودروها جان باختند و ۲۴ نفر مصدوم شدند.

نامدار افزود: یک نفر از مصدومان در محل حادثه درمان شده و ۲۳ نفر دیگر با امبولانس های مرکز فوریت های پزشکی استان به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: ۱۸ نفر از مصدومان به بیمارستان شفا و ۷ نفر به بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان و دو نفر هم به بیمارستان الغدیر ابهر منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گفت: برای کمک به مصدومان این حادثه بلافاصله ۹ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و امدادرسانی را بسرعت انجام دادند که سه نفر به دلیل شدت جراحات وارد شده جان باختند.

علت حادثه در دست بررسی است.
 

کد خبر 4787204

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی قزوین سانحه تصادف بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بسیج ایلام گرگان راهپیمایی خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند مجلس شورای اسلامی شهرکرد مشهد اغتشاشات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در محدوده روستای ککجین یک دستگاه خودروی سمند به دره سقوط کرد و سرنشین آن جان باخت.

سرهنگ ذاکری منش با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است، خاطر نشان کرد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را با جدیت مورد توجه قرار داده تا از وقوع اینگونه حوادث پیشگیری شود.

کام قاچاقچیان شکلات تلخ شد

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری درمحور‌های مواصلاتی استان به ۲ دستگاه خودرو ایسوزو و وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آنها را صادر کردند.

سردار علی ابراهیمی ادامه داد:  در بازرسی ازخودرو‌ها ۲ هزارو ۸۹۲ قوطی نوشابه انرژی زا و بیش از یک تن و ۱۰۷ کیلو گرم شکلات خارجی قاچاق کشف و ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان و کامیونت ایسوزو توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف مواد مخدر درشهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در امر توزیع مواد مخدر در سطح شریف آباد شناسایی و دستگیری این سوداگران در دستور کارماموران کلانتری شریفیه این شهرستان قرار گرفت.

 سرهنگ منصوری افزود: مأموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو فرد مورد نظر موفق به کشف حدود ۳ کیلو ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر در این راستا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه متهم به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست تا به منظور برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از آسیب‌های مواد مخدر در صورت اطلاع از هر نوع تولید، خرید و فروش مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

پژو پارس حامل کالای قاچاق در توقیف پلیس قزوین

فرمانده انتظامی تاکستان گفت:  ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین گشت زنی در آزادراه"قزوین-زنجان" به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان کرد: پس از توقف خودرو ودر بازرسی به عمل آمده توسط ماموران، ۳ هزارو ۱۴۷ قلم انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و مواد شوینده قاچاق کشف کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال برآوردشده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • حادثه تلخ در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر/ سقوط جرثقیل ۲ کشته داد
  • ◄ ابتکار قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد
  • ۳ کشته و ۵ مصدوم در تصادف جاده هفتگل - اهواز
  • سه کشته در تصادف جاده هفتکل - اهواز