Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: ۱۲ هزار و ۴۳۳ مورد از تسهیلات بااعتبار ۴۸۰ میلیارد ریال درقالب وام‌های ضروری (حمایتی)، ۲ هزار و ۱۳۹ مورد وام اشتغال بااعتبار ۳۲۲ میلیارد و ۱۶۰میلیون ریال و هزار و ۶۳۴ مورد وام مسکن به مبلغ ۸۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال پرداخت شده است.
علی الهیاری روزسه شنبه درخصوص عملکرد سه ساله صندوق امداد ولایت استان افزود: تسهیلات پرداختی دربخش های مختلف اشتغال، مسکن و حمایتی (کارگشایی) و در زمینه‌ مشاغل خانگی، طرح‌های تولیدی وخدماتی، کشاورزی و دامداری، تامین هزینه‌های ازدواج، تهیه جهیزیه، پرداخت هزینه‌های درمانی، کمک ‌هزینه‌های تحصیلی و احداث و تعمیر مسکن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: اعتبارات صندوق امداد ولایت از منابع کمیته امداد وسپرده خیران تامین می‌شود و این صندوق  هیچ بهره‌ای برای پرداخت تسهیلات دریافت نمی‌کند.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان ابرازداشت: این امر موجب شده تا تسهیلات این صندوق به مددجویان ونیازمندان در مقایسه با سایر بانک‌ها ساده‌تر، سریع‌تر و کم‌ هزینه‌تر انجام شود.
الهیاری گفت: مردم نیکوکار می توانند با سپرده‌گذاری درصندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت هرمزگان ضمن بهره‌مندی از اجر معنوی این کار خداپسندانه، در رفع مشکلات نیازمندان سهیم باشند.
صندوق امداد ولایت با شعار «بهره جای دیگر است» و با هدف توسعه سنت قرض‌الحسنه، تحقق عملی بانکداری اسلامی درجامعه و جذب منابع بیشتر برای اعطای تسهیلات به نیازمندان از سال ۹۶ در هرمزگان راه‌اندازی شده است.

برچسب‌ها دستگیری از نیازمندان تسهیلات اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دستگیری از نیازمندان تسهیلات اشتغال کمیته امداد امام خمینی ره هرمزگان دستگیری از نیازمندان تسهیلات اشتغال کمیته امداد امام خمینی ره هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد

علی اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح اطعام مهدوی که با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری انجام می‌شود، اظهار کرد: اجرای این طرح، بستری برای مشارکت بیشتر خیران نیک اندیش اصفهانی در بهره گیری از فیض اطعام به نیازمندان در ماه مبارک رمضان فراهم می‌آورد.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ هزار نیازمند تحت پوشش این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان هستند، ادامه داد: در طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و ۳۴ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اعلام اینکه خانواده‌های ایتام تحت حمایت همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در طول هفته اکرام نیازمندان و اطعام یتیمان، با حضور خیران به ضیافت افطاری دعوت خواهند بود، افزود: ارزش ریالی تعداد پرس و بسته‌های معیشتی اهدایی در این مدت، بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی با دعوت از مردم نوع دوست و خیراندیش اصفهانی برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: عموم هم استانی‌های خیراندیش می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷ و یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نسبت به ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و مشارکت در طرح اطعام مهدوی اقدام کنند.

کد خبر 6063523

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ۱۴ روز نخست ماه رمضان
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی