Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@20:42:42 GMT

قبض آب خود را با ارسال پیامک دریافت کنید

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۴۴۸۸

قبض آب خود را با ارسال پیامک دریافت کنید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا؛ محمدرضا بختیاری با اشاره به تاکید دولت بر حذف قبوض کاغذی آب و برق، اظهار کرد: قبوض  آب همچون قبوض برق نیست؛ زیرا در برق هر واحد و هر شهروند صاحب یک کنتور و قبض بوده و حذف کردن قبض کاغذی راحت است؛ اما در  آب، کنتور مشترک است و به همین دلیل حذف قبض آب به سرعت حذف قبض برق نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در استان تهران یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک آب و حدود شش میلیون آحاد وجود دارد؛ یعنی هر مشترک بین سه تا چهار آحاد دارد. درواقع در یک آپارتمان، هر واحد یک کنتور برق دارد اما کنتور آب جداگانه نیست و روی شارژ خانه حساب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران از فراهم شدن امکان دریافت اطلاعات قبض آب توسط پیامک به مشترکان خبر داد و افزود: مشترکان آب استان تهران می‌توانند با ارسال شناسه قبض خود به سرشماره ۲۰۰۰۰۰۱۲۲ قبوض خود را به صورت پیامکی دریافت کنند. البته در حال حاضر این به معنی حذف شدن قبوض کاغذی مشترکان نیست. مزیت این اتفاق این است که  همه ساکنان یک آپارتمان در جریان قرار می‌گیرند که هزینه آب ساختمان چقدر بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران از حذف ۳۰ درصد قبوض آب مشترکان استان تهران تا پایان سال خبر داد و گفت: تا پایان سال مکلف کردیم حدود ۳۰ درصد تمام قبوض آب استان تهران الکترونیکی شود و تا سه سال آینده همه قبوض آب استان تهران حذف شود. ۳۰ درصدی که قبض آب آن‌ها حذف خواهد شد، مشترکانی هستند که خانه ویلایی دارند.

بر اساس این گزارش، اواخر پاییز سال گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از صرفه‌جویی ۱۴۴۰ میلیارد تومانی در صورت حذف قبوض کاغذی آب، برق، گاز و تلفن خبر داد و گفت: با این صرفه‌جویی می‌توان کارهای بزرگی به نفع مردم انجام داد و ذهن مردم را باید نسبت به هدررفت این منابع حساس کرد.

آبونمان از قبوض الکترونیکی حذف نمی‌شود کد خبر 467366 برچسب‌ها آب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام جدید ایران به آمریکا و هشدار بی‌سابقه به رژیم اسرائیل

به گزارش جماران؛ الجزیره به نقل از منابع دیپلماتیک ایران گزارش کرد، تهران بعد از پاسخ اخیر به اسرائیل از طریق ترکیه، پیامی جدید برای آمریکا ارسال کرده است.

 همچنین تهران از طریق قاهره، پیام‌های هشدارآمیز مهم و بی‌سابقه‌ای برای اسرائیل ارسال کرده است 

 این منابع گفتند، محتوای پیام درباره پاسخ ایران به هر گونه ماجراجویی جدید اسرائیل است.

دیگر خبرها

  • ارسال پیامک هشدار درخصوص سیلاب به ساکنان سیستان و بلوچستان
  • پیامی عجیب که کلاهبرداران برای کاربران شاد ارسال کردند
  • پیام جدید ایران به آمریکا و هشدار بی‌سابقه به رژیم اسرائیل
  • کلاهبرداری فیشینگ تحت عنوان اخطاریه کشف حجاب
  • ارسال دفاعیه توسط کادر فنی استقلال تهران به کمیته انضباطی
  • آخرین وضعیت پرواز‌های مهرآباد؛ ارسال پیامک به مسافران
  • کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با ارسال پیامک‌ جعلی کالا برگ
  • کلاهبرداری میلیاردی با ارسال پیامک جعلی کالا برگ الکترونیک
  • کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با ارسال پیامک‌ جعلی کالا برگ الکترونیک
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی با موضوع یارانه‌ی معیشتی و کالا برگ الکترونیک