Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وحید شورابی دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری اولین دوره آموزشی «ایران 1435» خبر داد و گفت: این دوره آموزشی ویژه فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است که قرار است از 26 تا 29 آذر ماه در پنج محور «بررسی نظام مسایل دانشگاه آزاد اسلامی»، «بررسی نظام مسائل سازمان صدا و سازمان»، «مالیات»، «شفافیت» و «مفاسد اقتصادی» برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تشکل‌های داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ ظرفیت ﺑﺴﯿﺎر ﺑﺎﻻﯾﯽ برای نقش آفرینی در ﻣﺴﺎﺋﻞ اﺳﺎﺳﯽ ﮐﺸﻮر دارﻧﺪ، اظهار داشت: ارتقا سطح توانایی‌های فعالان دانشجویی در تحلیل مسائل کشور، مساله‌یابی و نقش‌آفرینی آنها تاثیر بسزایی در سرنوشت کشور دارد، با توجه به اهمیت این موضوع ﻗﺮارﮔﺎه ﺷﻬﯿﺪ اﺣﻤﺪی روﺷﻦ ﺑﺎ همکاری ﻣﺮﮐﺰ آﻣﻮزﺷﯽﮔﺎم با ﻃﺮاﺣﯽ و اﺟﺮای دوره ایران 1435 استانی تلاش دارد، قدمی در این امر مهم بردارد.

دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: شرکت‌کنندگان این دوره را ﻓﻌﺎلان ﺗﺸﮑﻞﻫﺎی داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ و اعضای علمی و اقتصادی تشکل‌ها تشکیل می‌دهند که در مدت سه روز ضمن آشنایی با مؤلفه‌های جنگ اقتصادی، با برخی از مهم‌ترین مسائل کشور در حوزه‌های مختلف و شیوه‌های نقش‌آفرینی تشکل‌های انقلابی در این مسائل آشنا می‌شوند.

شورابی، ﺗﻘﻮﯾﺖ قدرت ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻓﻌﺎلان داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺴﺎﺋﻞ و ﻧﯿﺎزﻫﺎی اﺳﺎﺳﯽ ﮐﺸﻮر را از اهداف این دوره آموزشی عنوان کرد و گفت: آشنایی دانشجویان انقلابی با مسائل اساسی کشور در حوزه‌های مختلف، تقویت مهارت مساله‌یابی و عمیق شدن در مسائل، آﺷﻨﺎﯾﯽ ﺑﺎ وﻇﺎﯾﻒ ﺗﺸﮑﻞﻫﺎی داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ و اﺑﺰارﻫﺎی ﺗﺄﺛﯿﺮﮔﺬاری ﺗﺸﮑﻞﻫﺎ و اﻧﺘﻘﺎل ﻣﻬﺎرتﻫﺎی ﮔﻔﺘﻤﺎن‌ﺳﺎزی و ﻣﻄﺎﻟﺒﻪ‌ﮔﺮی از دیگر اهداف برگزاری دوره آموزشی 1435 است.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت تمایل می‌توانند با مراجه به نشانی اینترنتی https://evnd.co/yWtY8 مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09033487305 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

188 / 188 دوره آموزشی «ایران 1435» فعالان دانشجویی مفاسد اقتصادی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دوره آموزشی ایران 1435 فعالان دانشجویی مفاسد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرد.

این دوره از مسابقات به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ملی ربوکاپ ایران، به میزبانی واحد علوم و تحقیقات از امروز (29 فروردین) تا 31 فروردین در کتابخانه دکتر حبیبی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران که با شعار «یادگیری؛ آینده روشن» برگزار می شود، بیش از هزار و 800 شرکت کننده در قالب 316 تیم در 24 لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است دکتر طهرانچی پس از افتتاح هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران، با حضور در سالن رقابت‌ها، از لیگ‌های در حال برگزاری بازدید و با دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227465 برچسب‌ها محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران