Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، این جلسه، به ریاست محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان تشکیل شد. جلسات کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان، هر بار در یکی از دانشگاهها برگزار می شود. 

در این جلسه، مدیران دانشگاههای استان و سایر مسئولان مرتبط با موضوعات کمیسیون دانشجویی شورای تأمین، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، بر این نکته تأکید کرد که فضای دانشگاه لرستان، یک فضای بانشاط همراه تضارب آراء برای فعالیت تشکلهای دانشجویی است و تشکلهای دانشجویی مختلف در چارچوب قانون و با تفکرات متنوع، به فعالیت مشغول هستند.

توانسته‌ایم فضای نقد سازنده و تبادل دیدگاه در زمینه فعالیتهای متنوع تشکلهای دانشجویی را فراهم کنیم

 رئیس دانشگاه لرستان افزود:«تا جایی که مقدور بوده است توانسته‌ایم فضای نقد سازنده و تبادل دیدگاه در زمینه فعالیتهای متنوع تشکلهای دانشجویی را فراهم کنیم تا فضای دانشگاه یک فضای بانشاط و در عین حال، همراه آرامش و قانونمداری باشد».

 محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان که ریاست جلسه را برعهده داشت در سخنانی، بر تعامل مستمر مدیران با دانشجویان به عنوان یک قشر مطالبه‌گر و آگاه، تأکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، گفت:«وقتی دانشجو نقد یا پرسشی دارد خوب است جلسات پرسش و پاسخ با حضور مدیران مربوطه برگزار شود تا جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی، اثرگذارتر باشند».

ثمینی، بیان کرد:«دانشجویان عزیز، آینده‌سازان این مملکت هستند و به همین علت، همواره باید بر مبنای تعامل، با آنها ارتباط داشت».  

گفتنی است در این جلسه، علیرضا بیرانوند، معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان و محمد رضایی، مسئول دبیرخانه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان لرستان نیز حضور داشتند.

وضوعات و مسائل مختلف دانشگاهها

در این جلسه که دکتر حجت‌اله یونسی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و رئیس کمیته نظارت بر خوابگاههای خودگردان استان حضور داشت درباره موضوعات و مسائل مختلف دانشگاهها، مراکز آموزش عالی و خوابگاههای دانشجویی استان، بحث و تبادل دیدگاه صورت گرفت.

46

کد خبر 1327102

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دانشجو دانشگاه توسعه علمی معلم معلمان آسیب اجتماعی استان لرستان علیرضا بیرانوند انتخابات مجلس یازدهم استان البرز سهمیه بندی بنزین عراق ایالات متحده آمریکا بنزین باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام تجریشی معاون فرهنگی مرکز ملی فضای مجازی امروز در پنجمین جلسه شورای فضای مجازی گلستان در گرگان با بیان اینکه کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی مجازی در حال تدوین نهایی است  افزود : محوریت فعالیت در استان ها باید کنشگری باشد .

استاندار نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت : برای زدن دشمن از همان جایی باید ورود کرد که دشمن برای ضربه زدن به ما آمده است .

مدیرکل صدا و سیمای گلستان هم در این جلسه تاکید کرد : موضوع شناخت رخدادهای جدید و آینده پژوهی در حوزه های مختلف در فضای مجازی باید جدی گرفته شود.

او افزود : استان گلستان با جمعیت حدود دو میلیون نفر جزء پنج یا شش استان کنش‌گر در سطح کشور بوده و بسیاری از اتفاقات رخ داده در استان در ابعاد ملی و فراملی بازتاب داده می شود.

شکری نیا با اشاره به شرایط حوزه تولید محتوا در استان افزود : متأسفانه توزیع محتوا در استان به خوبی انجام نمی شود و زیست مردم و رسانه ها در حوزه محتوا متفاوت است.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان با تاکید بر ضرورت تربیت نیروی انسانی کنش‌گر مورد نیاز انقلاب گفت: تاکنون این کار  به صورت کوتاه مدت و موقتی اجرایی شده است و لازم است به صورت مستمر به آن پرداخته شود.

شکری نیا ادامه داد: فعالیت مرکز ملی فضای مجازی تاکنون جامع نبوده و نیازمند ابعاد دیگری در حوزه شناخت جنگ ترکیبی ، نیروی انسانی و کنش‌گر سطح راهبردی است.

دبیر شورای فضای مجازی گلستان هم در این جلسه اعلام کرد : حدود هزار رسانه محلی در پلتفرم های مختلف استان گلستان فعال هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در لرستان
  • انتشار قطعه تصویری «بزن سر دیو» توسط هیأت‌ دانشجویی اصحاب الحسین(ع) دانشگاه تهران
  • ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی