Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@22:52:39 GMT

بازیگران زن فیلم «ملاقات با جادوگر» / عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۵۰۷۴

بازیگران زن فیلم «ملاقات با جادوگر» / عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نخستین تصاویر از بازیگران زن فیلم «ملاقات با جادوگر» منتشر شد. مانی حقیقی، امیرمهدی ژوله ،هستی مهدوی، علیرصا خمسه، نسیم ادبی ، امیر شریعت، سپیده مرادپور،ستاره پروین و بهرام بهرامیان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلمنامه این اثر توسط امیرمهدی ژوله  نوشته شده، در خلاصه داستان «ملاقات با جادوگر» آمده است:جناب سرهنگ  برادری کن ما رو بگیر، من از خجالتت در میام!



«ملاقات با جادوگر»در ژانر کمدی ساخته شده است و فیلم نامه اولیه این اثر با نام «ماساچوست» پیش تر توسط پیمان عباسی به نگارش در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1327106

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران کارگردانان سینمای ایران علیرضا بیرانوند انتخابات مجلس یازدهم استان البرز سهمیه بندی بنزین ایالات متحده آمریکا عراق باشگاه پرسپولیس بنزین باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فردا به پاکستان می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، رئیس جمهور در این سفر همچنین با "آصف‌علی زرداری" همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفتگو می‌کند.

آیت الله رئیسی پس از پایان سفر به پاکستان، صبح چهارشنبه به دعوت رسمی "رانیل ویکرمسینگه"  رئیس جمهور سریلانکا سفری یک روزه به این کشور جنوب شرق آسیا دارد و علاوه بر برگزاری استقبال رسمی و ملاقات خصوصی در کاخ ریاست جمهوری، همراه با رئیس جمهور سریلانکا در مراسم افتتاح و آغاز بهره‌برداری رسمی از "ابر پروژه چندمنظوره اومااویا" شامل ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی که از سوی پیمانکاران ایرانی احداث شده است، شرکت خواهد کرد.

این پروژه چند منظوره که تمام مراحل مشاوره، طراحی و ساخت آن توسط مهندسان ایرانی انجام شده، از بزرگترین پروژه‌های عمرانی سریلانکا به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون دلار است که تامین مالی آن از سوی دولت این کشور انجام شده و بیش از ۴۰۰ مهندس ایرانی در احداث آن نقش داشته‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • پس از طلاق ملاقات با فرزند چه شرایطی دارد؟
  • (عکس) ملاقات هادی چوپان با فرد محبوب شیرازی‌ها
  • واکنش آقای جدی می‌فرمایید به شکست تیلور؛ دیدید گفتم جادوگر شکست می‌خورد؟!
  • رئیس جمهور فردا به پاکستان می‌رود
  • پایان عصر «تیلور- یزدانی»؛ جادوگر کشتی آمریکا از آرون بروکس شکست خورد و المپیک را از دست داد
  • دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد
  • در روزی که حسن یزدانی به تشک برگشت؛ چرا جادوگر باخت؟
  • معمای تیلور حل نشد؛ جادوگر حضور در المپیک پاریس را از دست داد