Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  اولین جلسه رسیدگی به پرونده فساد ارزی گروه «طرح و نقشه پناهی» (متهم جنت مکان) به ریاست قاضی صلواتی در شعبه چهارم دادگاه‌های ویژه مفاسد اقتصادی برگزار شد.

این پرونده ۵ متهم دارد که اتهام مشترک همه آن‌ها مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی به صورت عمده و فروش ارز در بازار آزاد به میزان ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار به صورت غیرقانونی و کسب منفعت به میزان ۹۶ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهمان در آبان سال گذشته به بهانه واردات ورقه داغ زنی، کاتالیست‌های احیای آهن و تثبیت کننده رنگ نساجی ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی گرفته اند که در بازار آزاد فروخته شده است.

یوسف جنت مکان مدیرعامل شرکت طرح و نقشه پناهی، کوروش مُر، محمدرضا اخوت فرد، علی زرنانی، عظیم علی اشرفی پیامن متهمان این پرونده هستند.

درحال تکمیل....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگاه مفاسد اقتصادی قاضی صلواتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد

با دستور استاندار کرمانشاه، قرارگاه آب‌رسانی شهرستان هرسین به ریاست معاون عمرانی استاندار و با حضور فرماندار هرسین و مدیرکل آب و فاضلاب استان برگزار و مشکل آب شرب این شهرستان به‌صورت ویژه پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، طهماسب نجفی معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با دستور استاندار، روز سه شنبه _ هفتم فروردین _ برای پیگیری مشکل آب شرب شهرستان هرسین به این شهرستان سفر کرد و در جلسه قرارگاه آبرسانی هرسین اظهار کرد: اجرای پروژه آبرسانی شهر هرسین یک مطالبه به‌حق مردمی و یک اولویت مهم برای استان است.

وی افزود: اجرای طرح آبرسانی شهر هرسین، دغدغه جدی استاندار کرمانشاه است و وی به صورت مستمر پیگیر پیشرفت این پروژه است؛ همچنین در سطح کلان هم پیگیر تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه آبرسانی به شهر هرسین است.

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین نیز در این جلسه به تشریح مشکلات آبرسانی در مناطق مرتفع شهر هرسین پرداخت و اظهار کرد: با توجه به توسعه و تمهیدات صورت گرفته در منطقه میانی شهر هرسین و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی آن، زمینه برای واگذاری انشعاب آب به اهالی شهرک‌های بسیج و شهرداری فراهم است و مردم می‌توانند به همین منظور به اداره آب و فاضلاب مراجعه کنند.

وی افزود: آبرسانی به شهرک‌های مذکور و رفع مشکل آبرسانی به مناطق مرتفع از پروژه‌های مهم و اولویت دار حوزه آبرسانی این شهرستان است.

فرماندار هرسین همچنین به تشریح وضعیت چاه‌های جایگزین تأمین آب برای پروژه آبرسانی به شهر هرسین و عدم همراهی معارضین پرداخت.

به گزارش ایمنا بررسی وضعیت تملک چاه‌های دائمی در پروژه آبرسانی به شهر ۵۰ هزار نفری هرسین از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود و مقرر شد در جلسه بعدی که با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار خواهد شد، موضوع معارضین محلی این پروژه بررسی و پیگیری شود.

کد خبر 739496

دیگر خبرها

  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • سقوط آزاد ین
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • دیپلماسی ارزی فرزین بی سابقه بود
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد
  • انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد
  • حکم زندان برای ۲ مقام ارشد فوتبال چین