Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان ملایر گفت:۱۹۹شعبه اخذ رای در ملایر پیش بینی شده است.

 «قدرت الله وردی » در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه گفت: همه موظف هستیم در اجرای صحیح قانون انتخابات قدم برداریم.


 فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پای کار هستند و قدم‌های خوبی برای حضور حداکثری مردم برمی‌دارند افزود:مردم ولایتمدار شهرستان ملایر همیشه پای کار بوده و هستند و در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این حضور مثبت مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب زده است واجازه نخواهیم داد حتی یک رای که حق الناس است خدشه ای به آن وارد شود و ضمن بی‌طرفی کامل امانتدار خواهیم بود.


وی با بیان اینکه هیئت اجرایی شهرستان تشکیل جلسه داد و از بین ۳۰ نفر معتمد ۸ نفر عضو اصلی و ۵ نفر علی البدل انتخاب شدند. افزود: اولین شهرستانی در استان بودیم که هیئت اجرایی را تشکیل دادیم و مورد تقدیر مهندس شاهرخی، استاندار همدان و ستاد انتخابات استانی نیز قرار گرفتیم.

 

ولدی  با اشاره به اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امسال «شعار گام دوم انقلاب، قانون مداری بی طرفی و انسجام ملی» رسماً با فرمان وزیر کشور و شورای نگهبان به صورت همزمان در ۲۰۸ حوزه اصلی انتخابات در سراسر کشور  دهم آذر ماه در ملایر نیز کلید خورد گفت:: همکار ان ما در ستاد آماده ثبت نام هستند و همه مراحل مستند سازی می شود.


 فرماندار ملایر با بیان اینکه طی مدت ثبت نام همکاران ما در هیئت نظارت در فرمانداری حضور مستمر دارند گفت: امانت داری یکی از مهمترین اصول در این انتخابات است.


 وی با بیان اینکه در بخش ها نیز در بخشداری ها مراحل کار استاد انتخابات شروع شده است افزود: هیات نظارت شهرستان و نماینده آنها در بخش ها همزمان با فرمانداری فعالیت خود را دارند.


 ولدی با بیان اینکه برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح شهرستان  ۱۹۹ شعبه اخذ رای  پیش در بینی شده است گفت:برای هر شعبه متناسب با مراجعه مردم بین ۱۵ تا ۱۷ نفر  عوامل اجرایی در نظر گرفته شده است.


وی  با بیان اینکه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی فعال شده  و موارد تخلفات رصد و با متخلفان برخورد می‌شود.  افزود: فرآیند ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 10 آذر شروع شده وتا 16 آذرماه ادامه دارد .


وی تصریح کرد: داوطلبانی که برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات شهرستان می آیند اصل مدارک و کپی مدارک شناسایی همراه داشته باشند تا در روند ثبت نام با مشکل مواجه نشوند.


وی  با بیان اینکه حوزه انتخابیه شهر ستان ملایر  در مجلس شورای اسلامی دو نماینده خواهد داشت اضافه کرد: طی دو روز گذشته ۹ نفر در حوزه انتخابیه ملایر ثبت نام کرده اند که ۲ نفر زن و هفت  نفر مرد هستند .

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد انتخابات مجلس انتخابات مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز مجلس شورای اسلامی طرح ملی فهما شهرستان ملایر انتخابات مجلس فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رئیس قوه قضائیه: سنگ را از پیش پای مردم برداریم کار پیش می‌رود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور
  • حق‌التدریس اضافه بر ساعات سازمانی موظف به استادان پرداخت نمی‌شود 
  • (ویدئو) رئیس قوه قضائیه: سنگ را از پیش پای مردم برداریم کار پیش می‌رود
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون