Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک گفت: به دلیل بی‌احترامی که اینچه درگاهی به اعضای هیات رییسه فدراسیون دارد، من و هاشمی طبا در جلسه هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک شرکت نخواهیم کرد.

حسن رمضانیان‌پور در گفت وگو با ایسنا، افزود: با وجود این که اینچه درگاهی از من و هاشمی‌طبا طی نامه کتبی برای شرکت در جلسه هیات رییسه که عصر امروز سه‌شنبه در محل فدراسیون ژیمناستیک برگزار می‌شود، دعوت کرده اما در جلسه امروز به همراه هاشمی طبا شرکت نخواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره علت عدم شرکت خود در جلسه امروز هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک گفت: نامه‌ای که از فدراسیون ژیمناستیک برای شرکت در جلسه هیات رییسه دریافت کردیم فاقد دستور جلسه است و در آن به طور شفاف عنوان نشده که چه موضوعاتی در جلسه هیات رییسه بعد از وقفه چند ماه قرار است مطرح شود. آن چه که برای من و هاشمی‌طبا جای سوال دارد این است که حدود ۲ تا ۳ هفته پیش دفتر امور مشترک فدراسیونها از تمام فدراسیون‌ها درخواست کرده بود که اعضای هیات رییسه خود را معرفی کنند و اینچه درگاهی اسم من و هاشمی طبا را حذف و افراد دیگری را جایگزین ما کرده بود. در حالی که من و هاشمی طبا حکم خود را برای حضور در هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک از وزیر ورزش و جوانان دریافت کردیم.

این عضو هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک یکی دیگر از دلایل اصلی خود برای شرکت نکردن در جلسه هیات رییسه فدراسیون را بی اطلاعی نسبت به تصمیمات اخیر فدراسیون در خصوص کنار گذاشتن پیشکسوتان این رشته عنوان کرد و افزود: شیوه‌های نادرست فدراسیون در خصوص عزل و نصب‌ها، کنار گذاشتن پیشکسوتان این رشته و در نهایت اخراج میرقائمی کاپیتان، مربی و داور بین‌المللی ژیمناستیک از سالن شهید آذرپی به شیوه نامناسب و... عواملی هستند که در تصمیم‌گیری من و هاشمی‌طبا بی‌تاثیر نبود.

رمضانیان پور ادامه داد: اگر هیات رییسه فدراسیون نقش اساسی در تصمیم‌گیری‌های فدراسیون دارد، چرا اعضای هیات رئیسه از گزارش مالی فدراسیون که بازرس در اختیار او گذاشته، بی‌اطلاع هستند و گزارش مالی فدراسیون را از اعضای هیات رییسه پنهان کرده است. اینچه درگاهی وظیفه داشت این موضوع را با اعضای هیات رییسه مطرح کند.

وی در پایان گفت: آخرین نسخه که از بودجه سال ۹۸ فدراسیون داریم نگران کننده و نشان از کسری بودجه سنگین این فدراسیون دارد، به طوری که میزان درآمد پیش‌بینی شده از اجاره سالن‌ها و برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری ۲ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان بوده و کل هزینه‌های انجام شده برای اعزام‌ها و سایر موارد چیزی حدود ۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان است، یعنی بیش از ۴ میلیارد کسری بودجه. همچنین در سال جاری ۳ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان برای سفرهای خارجی و اعزام‌ها هزینه شده که رقم آن از کل بودجه فدراسیون بیشتر است. این در حالی است که رییس فدراسیون ژیمناستیک چندی پیش در نامه‌ای به کمیته ملی المپیک خواستار کمک ۴.۵ میلیارد تومانی به فدراسیون ژیمناستیک شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژيمناستيک فدراسیون ژیمناستیک زهرا اینچه درگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سفر ترکیه حضور داشت یکشنبه گذشته به کشور بازگشت. او قصد دارد قبل از سفر به همراه مجید جلالی به کوالالاممپور برای حضور در کنفرانس سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا دیداری با مهدی تاج رئیس فدراسیون داشته باشد.

در این دیدار قرار است علاوه بر ارائه گزارش به رئیس فدراسیون درباره برنامه ریزی های صورت گرفته جهت بازی‌های خردادماه تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در خصوص بدهی‌های معوقه کادرفنی تیم ملی ایران نیز صحبت شود.

تاج که وعده پرداخت تمام و کمال مطالبات اعضای کادر فنی را داده است قصد دارد طبق درخواست قلعه نویی با مربیان فعلی تیم ملی ایران تمدید قرارداد کند. همچنین آنتونیو مانیکونه دستیار ایتالیایی او نیز قرار است به زودی قراردادش تمدید شود تا به فعالیت خود با این تیم ادامه دهد.

باید دید خروجی جلسه این دو نفر که به احتمال زیاد تا پایان هفته آینده برگزار می‌شود چه سرنوشتی را برای دستیاران داخلی و خارجی قلعه نویی رقم می‌زند.

کد خبر 6086714

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!