Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با حمایت از برخی رسانه‌های خارجی که در تشویق به ناآرامی در کشورمان نقش داشتند، مدعی شد که ایران خبرنگاران را هدف گرفته است.

به گزارش ایسنا، صفحه توییتر وزارت امور خارجه آمریکا در پیامی توییتری، اظهارات برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران را درباره شبکه‌هایی که به ناآرامی‌های اخیر ایران در پی اصلاح قیمت بنزین، دامن می‌زندند، نقل کرده و نوشت: حکومت ایران، حمله به خبرنگاران شبکه‌های صدای آمریکا، رادیوفردا و بی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی.سی فارسی و بسیاری دیگر را شدت بخشیده است. آمریکا، هدف قرار دادن خبرنگاران و خانواده‌هایشان را محکوم می‌کند. ما به انجام دادن اقداماتی قاطع برای حمایت از آزادی مطبوعات و آزادی بیان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روابط ایران و آمریکا برایان هوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج عملیات وعده صادق

پیام عملیات وعده صادق آن است که پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی رژیم صهیونیستی زیر ضربه چکش موشکی و پهپادی ایران است و مفهوم «بازدارندگی» در واکنش ایران در ذهن اشرار تروریست ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی خوب نشسته است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی نوشت: 1- ضربه بازدارنده 26 فروردین 1403 سپاه اسلام مثل یک بمب خبری در جهان منفجر شد، ضربه تاریخ‌ساز مقابله به مثل ایران، یک پرده‌برداری جدید از ایران انقلابی در نگاه جهانیان و به‌ویژه جهان اسلام بود. این ضربه هوشمندانه محصول تصمیم یک رهبر انقلابی است که دید آفاقی ، انفسی ، انسان‌شناسی و خودشناسی حکمی دارد و در قامت فرمانده کل قوای نظامی ایستاده و با تدبیر و شجاعت جلوی شرارت رژیم صهیونیستی و فریب و نیرنگ ناتو را گرفته است.آزادگان جهان و مؤمنین جهان اسلام و ملت‌های منطقه به‌ویژه ملت فلسطین از ضرب شست سپاه اسلام شادمان و دشمنان انقلاب و اسلام مغموم شدند.

عملیات طوفان‌الاقصی معادله جدیدی از قدرت را در غرب آسیا به نمایش گذاشت. ضربه موشکی و پهپادی محیرالعقول ایران نشان داد، سرنخ این تحولات سریع دست کیست و نظم جدید غرب آسیا با کدامین اراده به سمت اقتدار و ساماندهی پیش می‌رود. باید خداوند بزرگ را به خاطر این پیروزی عظیم سپاسگزار بود و سجده شکر بجای آورد. اکنون پهلوانان محور مقاومت به‌ویژه ملت فلسطین در منطقه با یک فهم امیدوارانه از آینده به سمت‌وسوی یک ساخت جدید از قدرت در حرکت هستند هیچ قدرتی در جهان قادر نیست این حرکت را متوقف کند.

2- قدرت «نرم» و «سخت» آمریکا در جهان به دلیل اشتباهات راهبردی آسیب جدی دیده است. رژیم صهیونیستی در محاصره جبهه مقاومت گیر افتاده است و هرروز حلقه محاصره تنگ‌تر می‌شود. راهبردهای آمریکا در منطقه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ‌کدام موفق نبوده است. نه از پروژه خاورمیانه بزرگ خبری است و نه از توطئه نیل تا فرات. هر چه هست عقب‌نشینی گام‌به‌گام و افتادن در تله راهبردی جمهوری اسلامی در منطقه است. آمریکا و رژیم صهیونیستی حتی قدرت اثرگذاری در مجامع بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت سازمان ملل را هم ازدست‌داده‌اند. طناب «وتو» هم نمی‌تواند آن‌ها را  از این سقوط راهبردی نجات  دهد. ضربه 26 فروردین به‌قدری کوبنده، هراس‌انگیز و جدی بود که طرف مقابل در واشنگتن و تل‌آویو حتی به ذهن خود راه‌ نمی‌دهد که پاسخی بدهد.

3- کابینه جنگی نتانیاهو پس از ضربه 26 فروردین به جمع‌بندی برای واکنش نرسید. شورای امنیت ملی تهدید کرده است اگر رژیم صهیونیستی به شرارت خود ادامه دهد با پاسخ 10 برابری ایران روبه‌رو خواهد شد.اکنون جوانان سلحشور سپاه و ارتش اسلام دست به ماشه خشاب موشکی و پهپادی نشسته‌اند و منتظر فرمان جدید هستند. ایران اسلامی در پاسخ دوم، ورق تازه‌ای از تاریخ تحولات غرب آسیا را نشان خواهد داد و خطوط قرمز خود را قدری بالاتر ازآنچه در محاسبات آمریکا و غرب روی آن حساب بازکرده‌اند، جابه‌جا خواهد کرد.

4- در عملیات محیرالعقول «وعده صادق» یک پایگاه عملیاتی و یک پایگاه اطلاعاتی منهدم شده است. پیام این عملیات آن است که پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی رژیم صهیونیستی زیر ضربه چکش موشکی و پهپادی ایران است. مفهوم «بازدارندگی» در واکنش ایران در ذهن اشرار تروریست ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی خوب نشسته است. این مفهوم درست همان چیزی است که آن‌ها نمی‌خواهند در دستگاه هاضمه فکری و راهبردی خود بنشانند!

5- روزنامه ‌هاآرتص نوشته است: «جای کتکی که خورده‌ایم تا سال‌ها درد خواهد کرد. ما باخته‌ایم، حقیقت را باید گفت. ما باید اعتراف کنیم شکست‌خورده‌ایم. ما باید در مقابل دستگاه تبلیغاتی نتانیاهو بایستیم... اهداف جنگ در غزه محقق نمی‌شود. گروگان‌ها بازنمی‌گردند حماس تسلیم نمی‌شود. ما باید حقیقت را بگوییم. جایگاه بین‌المللی ما زیر مشت و لگد افتاده است و ...» تصویری که هاآرتص از رژیم اشغالگر قدس بعد از عملیات وعده صادق ترسیم می‌کند تصویر یک رژیم روبه‌افول ، مضمحل و فروپاشیده است این را ما نمی‌گوییم خود آن‌ها به ‌آن اعتراف دارند.

منبع: رسالت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده روسیه از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل حمایت کرد
  • نماینده روسیه در شورای امنیت : آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است
  • به این زوج دفاعی سپاهان عادت کنید
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • ماجرای ساخت یک مستند/ دیدگاه غلطی که درباره لالایی‌ها وجود دارد
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • هرگونه حمله نظامی به ایران این ۳ جبهه را شله ور می کند!
  • نتایج عملیات وعده صادق
  • جزییات اقدام عجیب آمریکا برای حضور وزیر امور خارجه ایران در نیویورک
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما