Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@12:54:25 GMT

بازگشت احتمالی گادوین منشا به فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۶۸۶۸

بازگشت احتمالی گادوین منشا به فوتبال ایران

مهاجم نیجریه ای سابق استقلال و پرسپولیس احتمالا در نیم فصل بار دیگر به فوتبال ایران برمی گردد.

به گزارش "ورزش‌سه"، گادوین منشا که اولین بار چند سال قبل توسط مجید جلالی به ایران آورده شد و برای پیکان با هدایت این مربی به میدان رفت، حالا احتمالا بار دیگر شاگرد این مربی خواهد شد. منشا بعد از درخشش با پیراهن پیکان راهی پرسپولیس شد و بازی های نسبتا خوبی را برای این تیم انجام داد اما با کادرفنی و مدیران باشگاه به اختلاف خورد و برای جبران این موضوع به استقلال تهران رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور این مهاجم 30 ساله در استقلال البته کوتاه مدت بود و او بعد از نیم فصل بازی برای آبی ها به کشورش رفت. حالا اما شنیده می شود که منشا در آستانه بازگشت به فوتبال ایران قرار دارد.


جلالی که خودش منشا را اولین بار به فوتبال ایران آورد، حالا قصد دارد بار دیگر این بازیکن را به خدمت بگیرد. بنا به درخواست سرمربی گل گهر، مسئولان این باشگاه با مدیربرنامه های منشا وارد مذاکره شده اند و به توافقاتی دست یافته اند.


با این شرایط اگر مشکل خاصی پیش نیاید، مهاجم باتجربه نیجریه ای نیم فصل به گل گهر سیرجان می پیوندد تا برای چهارمین تیم ایرانی در لیگ نوزدهم به میدان برود.

گل گهرسیرجان گادوین منشا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان گادوین منشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عزت‌اللهی 27 ساله که بعد از انتقال به شباب الاهلی دبی و بازی در لیگ ادنوک، همچنان آمادگی خود را به عنوان یک هافبک دفاعی تراز حفظ کرده، در دومین بازی فیفادی نیز از ابتدا برای تیم ملی به میدان رفت.

عزت‌اللهی این بار هم در معرض رقابت با بازیکنان فیزیکی و خشن ترکمنستان قرار داشت که با ملاطفت داور مواجه شده و برخورد خشن‌تری هم با بازیکنان ایران داشتند اما هافبک دفاعی سرسخت تیم ملی دوئل با آنها را به سود خود خاتمه داد.

نکته جالب در مورد عزت‌اللهی اینکه او حالا به مرز 70 بازی ملی رسیده و در صورتی که بیرانوند در فیفادی خرداد ماه بازی نکند، فرصت این را خواهد داشت تا از رکورد گلر شماره یک تیم ملی نیز عبور کند و به آمار سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش نزدیک شود؛ هرچند که سن پایینتری نسبت به این بازیکنان دارد.

هافبک شماره شش تیم ملی که در این بازی محمد قربانی جوان را هم کنار خود داشت و سعی می‌کرد در ایفای نقش این بازیکن تازه وارد نیز به او یاری برساند، در انتقال توپ کمک زیادی به بخش تهاجمی ایران انجام داد.

او حالا خود را آماده رقابت حساس پایان فصل در لیگ امارات می‌کند و سپس فیفادی خرداد ماه فرا خواهد رسید که عزت‌اللهی آماده دیدار حساس با ازبکستان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اظهارات فتل درباره جایگزینی احتمالی با همیلتون
  • تاکید مجدد آلگری: می‌خواهیم به چمپیونزلیگ برسیم
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال/ سال کم فروغ مهاجمان ایرانی
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!