Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در خطوط ویژه، خطی و بیش از ۹۰ درصد خطوط کورسی افزایش نداشتن نرخ کرایه رعایت شده و دامنه میزان شکایات در سامانه مربوطه تغییر محسوسی نداشته است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در هفته‌های اخیر اصلاح نرخ بنزین، شهر اصفهان و سایر شهرهای کشور را به ویژه در بخش حمل ونقل تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از زمان اجرای طرح اصلاح نرخ بنزین، از طرف وزارت کشور، سازمان تنظیم بازار، استانداری و شهردار اصفهان تاکید شد که به هیچ عنوان افزایش قیمت کرایه نباید اتفاق افتد که این موضوع به رانندگان تاکسی ابلاغ شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در خطوط ویژه، خطی و بیش از ۹۰ درصد خطوط کورسی افزایش نداشتن نرخ کرایه رعایت شده و دامنه میزان شکایات در سامانه مربوطه تغییر محسوسی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان به صورت مستمر فرایند نظارت و بازرسی نحوه فعالیت و عملکرد رانندگان تاکسی را انجام می‌دهند.

منوچهری با اشاره به فعالیت آژانس‌های تاکسی، گفت: شهروندان بدانند حدود ۳۰۰ آژانس‌ تاکسی شهر اصفهان زیرمجموعه سازمان تاکسیرانی و ۲۰۰ آژانس زیرمجموعه اتحادیه اتومبیل کرایه است.

وی ادامه داد: چنانچه شکایت شهروندان از آژانس های زیرمجموعه اتحادیه اتومبیل کرایه باشد، اتحادیه مربوطه و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید پاسخگو باشد و سازمان تاکسیرانی نیز پاسخگوی شکایات در ارتباط با تاکسی‌های زیرمجموعه خود است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: شهروندان باید اطلاع داشته باشند که هزینه ورودی آژانس هفت هزار تومان است، اما به دلیل شرایط رقابتی رانندگان بین پنج تا پنج هزار و ۵۰۰ دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان در صورت داشتن شکایت می توانند مراتب را از طریق شماره تماس ۳۵۶۸۸۱۰۰ یا فضای مجازی تاکسی خبر به نشانی @TAXIKHABAR  اطلاع دهند، افزود: اطمینان می‌دهیم به شکایات در اسرع زمان رسیدگی و نتیجه به شهروند شاکی اطلاع داده خواهد شد.    

دولت اصلاحاتی در میزان سهمیه سوخت سرویس مدارس انجام خواهد داد

منوچهری گفت: پس از سهمیه‌بندی سوخت یکی از موارد پیگیری شده، اضافه شدن میزان سهیمه سوخت سرویس مدارس به ۱۲۰ لیتر است، البته دولت به زودی اصلاحاتی در میزان سهمیه سوخت آنها انجام خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده به آن دسته از خودروهایی که در سامانه سپند اطلاعات آنها ثبت شده و اطلاعات آنها تایید می‌شود تا سقف ۱۲۰ لیتر برای خودروهای تک سوز و تا سقف ۸۰ لیتر برای خودروهای دو گانه سوز سهمیه بنزین اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: آنچه در پروژه سهمیه‌بندی سوخت اهمیت دارد میزان پیمایشی است که به ازای خدمات ارائه شده سهمیه به خودروها تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه روزانه ۷۳ هزار دانش آموز اصفهانی توسط ۵۱ شرکت حمل ونقل دانش آموزی و هشت هزار راننده جا به جا می‌شوند، افزود: به رانندگان سرویس مدارس این اطمینان را می دهیم که در صورت نیاز به افزایش قیمت منطقی، حتما شورای شهر اقدام لازم را انجام خواهد داد.

منوچهری ادامه داد: در خصوص تاکسی‌های اینترنتی خودروهایی که مشمول سهمیه‌بندی می‌شود که بیش از ۲۰۰ کیلومتر پیمایش با مسافر در سامانه در هر ماه برای آن ثبت شود، اگر خودرویی در این حیطه قرار گرفت و این شمولیت را داشته باشد براساس پیمایش سهمیه به آن تعلق می‌گیرد، اما این سهمیه‌بندی تا سقف ۳۰۰ لیتر در هر ماه برای خودروهای تک سوز و تا سقف ۱۸۰ لیتر برای خودروهای دوگانه سوز خواهد بود البته باید قیمت سفر تاکسی‌های اینترنتی ثابت نگه داشته شود.

کد خبر 399232

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان تاكسيراني اصفهان شهرداری اصفهان شهر شهروند نرخ کرايه تاکسي کلانشهر رانندگان تاکسی سهمیه بندی بنزین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش های بهاری در هرمزگان

مجتبی حمزه نژاد کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت:امروز از میزان شدت فعالیت این سامانه نسبت به امروز کاسته خواهد شد اما فعالیت این موج بارشی با شدت کمتر تا اواخر وقت پنجشنبه 30 فروردین ماه در سطح استان تداوم خواهد داشت و از بعدازظهر چهارشنبه از میزان شدت وزش باد برروی مناطق دریایی استان و تلاطم دریا نیز کاسته خواهد شد.

حمزه نژاد افزود: بیشترین شدت فعالیت سامانه بارشی امروز  در شرق هرمزگان و شهرستان های جاسک و بشاگرد است.

او گفت:به لحاظ دمایی طی امروز کاهش محسوس دمای بیشینه ( 3 تا 6 درجه سلسیوس) مورد انتظار است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز
  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • تولید ۷۰۰هزار تن آرد در لرستان
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • سهمیه مسافری به مناطق آزاد تعیین شد
  • ادامه بارش های بهاری در هرمزگان
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا