Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@21:01:08 GMT

دستگیری ۵۱ نفر از عاملان اصلی تخریب اموال عمومی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۷۱۷۶

دستگیری ۵۱ نفر از عاملان اصلی تخریب اموال عمومی

فرمانده انتظامی پایتخت ازدستگیری ۵۱ نفر از عاملان دستگیری تخریب بانک‌ها و جایگاه‌های سوخت توسط مأموران پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه سی و یکمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران به دستگیری عاملان اصلی اغتشاشات در حوزه پلیس پیشگیری پرداخت و اظهار داشت: ۲۴ نفر از عاملان اصلی تخریب و آتش‌زدن بانک‌ها، ۲۲ نفر از افرادی که جایگاه‌های سوخت را به آتش کشیدند با تلاش مأموران تلاش پلیس پیشگیری پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جانشین فرمانده ناجا: چشم فتنه دشمن را کور کردیم‌ رئیس پلیس تهران: تعداد زیادی از آشوب‌طلبان بازداشت شدند

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد:‌با تلاش مأموران پلیس پایتخت ۵ نفر از عوامل اصلی که اقدام به غارت فروشگاه‌ها و آتش زدن آنها کرده بودند دستگیر شدند.

وی در خصوص بازگشت دلال‌ها به بازار ارز اعلام کرد: با توجه به حضور دلال‌ها در چند روز اخیر در بازار ارز دستور ویژه‌ای به پلیس امنیت و پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی داده‌ایم.

سردار رحیمی به صرافی‌هایی که با دلالان و سوداگران ارز همکاری می‌کنند هشدار دارد: منتظر برخورد جدی پلیس باشند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین پلیس دستگیری بازار ارز سردار رحیمی اغتشاش درگیری ناجا نیروی انتظامی اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند

سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام‌ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت‌وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری‌ها پیشگیری می‌شود.

بوکان با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر