Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- انیمیشن «تور جهانی ترول‌ها» چهار سال بعد از ترول ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد، پاپی و برنچ کشف می‌کنند که آن‌ها جزو شش قبیله مختلف ترول هستند که در ۶ کشور مختلف پراکنده شده اند، و هرکدام به یکی از اشکال موسیقی اختصاص دارند. تاریخ انتشار: 12:02 - 12 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۲۲۱

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی «تور جهانی ترول‌ها» انیمیشنی کمدی موزیکال ساخته دریم‌ورکس برای اکران در سال ۲۰۲۰ آماده می‌شود، این انیمیشن در دنباله نسخه سال ۲۰۱۶ این اثر اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان این فیلم والت دورن است و از صدای بازیگرانی چون جاستین تیمبرلیک، جیمز کوردن، آنا کندریک، جیمز کوردن و ریچل بلوم در آن استفاده‌ شده‌ است. تاریخ اکران این فیلم ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده اخبار پیرامون آخرین فیلم «جاستین تیمبرلیک» اینجا کلیک کنید

این انیمیشن چهار سال بعد از ترول ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد، پاپی و برنچ کشف می‌کنند که آن‌ها جزو شش قبیله مختلف ترول هستند که در ۶ کشور مختلف پراکنده شده اند، و هرکدام به یکی از اشکال موسیقی اختصاص دارند از جمله: پاپ، فانک، کلاسیک، تکنو، کانتری و راک، بنابراین آن‌ها با دنیای بزرگتری رو به رو خواهند بود.

ملکه بارب، به کمک پدرش کینگ ترش، یکی از اعضای پادشاهی بزرگ، می‌خواهد انواع موسیقی دیگر را نابود کند و تنها پادشاهی خودش پا بر جا باشد و راک سلطنت کند. پاپی و دوستانش با همکاری یکدیگر و بقیه ترول‌ها سعی دارند تا جهان را نجات دهند و در مقابل بارب قرار بگیرند. زندگی ترول‌ها بسیار شاد و هیجان انگیز است و آن‌ها مدام در حال آهنگ خواندن و شادی کردن هستند، و پاپی شادترین و محتاط‌ترین ترول متولد شده در دنیای ترول‌ها است.

آنا کندریک به عنوان پاپی، جاستین تیمبرلیک به عنوان شعبه، استر دین به عنوان Legsly، ایکنا پاپ به عنوان ساتن و چنیل، کونال نایار به عنوان گای الماس، کنان تامپسون در نقش Tiny Diamond، ران فونچ به عنوان کوپر، جیمز کوردن به عنوان بیگی، آنتونی راموس به عنوان کینگ ترولکس و گوستاوو دادامل در نقش ترولزارت صداپیشگی را بر عهده دارند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل امام حسنی‌ها، گامی در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی / دهه هشتادی‌ها را اینجا بشناسید

روز گذشته و هم‌زمان با ولادت کریم اهل‌بیت (ع) بزرگ‌ترین محفل قرآنی ایران با حضور بیش از ۱۲۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در ورزشگاه آزادی برگزار شد؛ یکی از مهم‌ترین و منحصر به فردترین ویژگی‌های این مراسم، حضور اقوام مختلف مردم زیر سایه پرچم کرم امام حسن (ع) بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز گذشته و هم‌زمان با ولادت کریم اهل‌بیت (ع) بزرگ‌ترین محفل قرآنی ایران با حضور بیش از ۱۲۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در ورزشگاه آزادی برگزار شد؛ یکی از مهم‌ترین و منحصر به فردترین ویژگی‌های این مراسم، حضور اقوام مختلف مردم زیر سایه پرچم کرم امام حسن (ع) بود و بر این اساس در این مراسم، بسیاری از مرزبندی‌ها مطرح نبود.

از حضور داوود کیم خواننده و بلاگر کره‌ای گرفته تا مردم افغانستان که همه و همه به عشق امام حسن (ع) دور هم جمع شدند، حضوری که البته به مذاق عده‌ای از همان افرادی که به ظاهر مخالف شعارهای نژادپرستانه هستند، خوش نیامد و در فضای مجازی به آن انتقاداتی وارد کردند که اگر نگاهی دقیق‌تر به ماجرا داشته باشیم، حضور اقوام مختلف از جمله مردم افغانستان در این مراسم نه تنها نقطه ضعف و منفی بلکه نقطه‌ای قوت برای رسیدن به قله و تحقق تمدن نوین اسلامی به حساب می‌آید چرا که «یا أَیُّهَا النّاسُ إِنّا خَلَقْناکُمْ مِنْ ذَکَر وَ أُنْثی وَ جَعَلْناکُمْ شُعُوباً وَ قَبائِلَ لِتَعارَفُوا إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللّهِ أَتْقاکُمْ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ خَبِیرٌ» و بسیاری از کاربران نیز به این موضوع اشاره داشتند:

«#جشن_محفلی_ها چه زیبا آیه‌ی؛ وَاعتَصِموا بِحَبلِ‌اللّهِ جَمیعاً وَلاتَفرًَقوا را معنا کرد.
این شکوه و جلال همگی از ریسمان الهی بود که مومنانِ و پیروان ‎#کریم_أهل_بیت بهش چنگ زده بودند و از تفرقه دوری ورزیدند.
هرچه اینور قشنگ و زیبا بود اونور برانداز سوز و جانکاه بودبراشون.»

«در نوروز ۱۴۰۳، دوست دارید چه خوانندگانی (خارجی و ایرانی) در استادیوم صدهزار نفری کنسرت داشته باشن؟
به‌نام خدا داوود کیم خواننده کی‌پاپ
‎#جشن_محفلی_ها»

«همیشه مراسم عزاداری اهل‌بیت پررنگ‌تر از جشن‌های مذهبی بوده اما حالا بعد از مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر این دومین گردهمایی و جشن بزرگ مذهبیه
دم تک تک برگزار کننده‌های این جشن‌ها گرم که طبق روایت، شادی اهل‌بیت هم پررنگ کردید
‎#جشن_محفلی_ها»

از دیگر نکات و موضوعات قابل توجه در این برنامه نیز حضور پرشور کودکان و نوجوانان در کنار خانواده‌ها بود که این موضوع نیز مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت:

«دهه هشتادی رو اینجوری بشناسید نه با های و هوی پوچ مجازی، همون‌هایی که رهبری گفتن: «این‌ها انقلاب رو به نقطه‌ی اصلی خودش خواهند رساند»

‎#جشن_محفلی_ها
‎#کریم_اهل_بیت»

«در بین ۱۲۰ هزار نفر با این قد و قامت کوچیکش شده علمدار بچه‌های غزه:)
‎#جشن_محفلی_ها»

«آرمان دیروز و آرمان امروز
‎#آرمان_علی_وردی
‎#محفل»

کد خبر 739674

دیگر خبرها

  • برپایی سفره های افطاری با حضور گروه های مختلف مردم در مساجد رامیان
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود
  • محفل امام حسنی‌ها، گامی در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی / دهه هشتادی‌ها را اینجا بشناسید
  • پاندای کونگ‌فوکار در گیشه جهانی رکوردشکنی کرد
  • نزدیک به ۲۳۳ میلیون دلار کالا از قم به کشور‌های مختلف جهان صادر شد
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن
  • گزارش خبرنگار مهر از حضور اقشار مختلف مردم در ورزشگاه آزادی
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • پیش‌بینی وضعیت تورم در کشورهای مختلف جهان در سال ۲۰۲۴ (+ اینفوگرافی)
  • حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن‌ کریم