Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، استارت آپ بین المللی فناوری نوین سلامت آب با حضور اساتید و دانشجویان خارجی مقیم قزوین و استان‌های مختلف به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی در حال برگزاری است.

به گفته دکتر حمید کاریاب دبیر علمی همایش ۱۴۲ ایده به این همایش رسیده است و روز آخر ۳۰ ایده برتر حمایت و تجاری سازی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد ۳ روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استارت آپ فناوری نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین

دبیر رویداد مانوین در نشست خبری این رویداد که در مدرسه دارالفنون برگزار شد از برگزاری بزرگترین گردهمایی فعالان، ایده پردازان، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به صنایع خلاق در ایران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ یاسر قرایی؛ دبیر رویداد مانوین در نشست خبری این رویداد که در مدرسه دارالفنون برگزار شد از برگزاری بزرگترین گردهمایی فعالان، ایده‌پردازان، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به صنایع خلاق در ایران خبر داد.

این رویداد 4 روزه که همزمان با اینوتکس در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود، بستری را فراهم می‌کند تا فعالان این حوزه با تبادل نظر، ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند، از تجارب یکدیگر بیاموزند و برای خلق آینده‌ای روشن در این حوزه گام بردارند.

قرایی در این نشست خبری اظهار کرد: ما نیاز داریم تا به حوزه فناوری و نوآوری نگاه بومی و هویت‌محور داشته باشیم و مانوین نیز به دنبال این رسالت شکل گرفته است تا جریان و شبکه‌ای که در حوزه صنایع خلاق و فناوری‌های نرم ایجاد شدند را به یک اجتماع فعال تبدیل کند.

مانوین؛ حل مسائل جامعه با فناوری‌های فرهنگی و نوآور

وی در ادامه افزود: در این رویداد، 28 غرفه در حوزه‌های مختلف صنایع خلاق از جمله نوشت‌افزار، آموزش و یادگیری، نوآوری اجتماعی، صندوق‌ها، سبک زندگی و مد و پوشاک حضور خواهند داشت و فرصتی ایده‌آل برای رونمایی از دستاوردها، محصولات و خدمات نوآورانه خود به مخاطبان ارائه خواهند داد.

دبیر رویداد مانوین همچنین به برگزاری پنل‌های تخصصی، سخنرانی‌های TED، روایت پیشرفت و رویدادهای B2B در این رویداد اشاره کرد و گفت: این بخش‌ها فرصتی عالی برای تبادل نظر و گفت‌وگو پیرامون موضوعات مختلف در حوزه صنایع خلاق، از جمله فعالیت‌های کنسرسیومی، مطالعات و فناوری، نوآوری و توسعه فناوری و همچنین تقدیر از افراد اثرگذار در این حوزه را فراهم می‌کند.

قرایی در پایان سخنان خود، از علاقه‌مندان به حوزه صنایع خلاق برای حضور در این رویداد دعوت کرد و گفت: مانوین، گامی در جهت رونق اقتصاد خلاق و توسعه پایدار است و با گردهم آوردن فعالان این حوزه، زمینه‌ای را برای تبادل دانش، تجارب و ایده‌ها فراهم می‌کند و به پیشرفت و توسعه این صنایع در ایران کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • راهکار سند تحول برای استفاده حداکثری از فناوری‌های نوین
  • راهکار سند تحول قوه قضاییه برای ارزیابی ادله در محاکم
  • راهکار سند تحول برای استفاده حداکثری از فناوری‌های نوین در تحصیل و ارزیابی ادله
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی «کاگنوپل» برگزار می‌شود
  • رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی«کاگنوپل» برگزار می‌شود
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا