Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  همزمان با افزایش هوشمندی منازل، استفاده از اپلیکیشن‌های پیش بینی وضعیت آب و هوا نیز منسوخ خواهد شد و افراد می‌توانند در منازلشان ایستگاه‌های هواشناسی ساده و دقیق تاسیس کنند.

محصول جدیدی که بدین منظور در آمریکا تولید شده ایستگاه هواشناسی تمپست نام دارد. این محصول فاقد قطعات متحرک بوده و از ثبات و استحکام خوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایستگاه هواشناسی مذکور همراه با یک اپلیکیشن هوش مصنوعی عرضه می‌شود که با دریافت داده‌های دستگاه پیش بینی دقیق از وضعیت آتی آب و هوا به عمل می‌آورد.

تمپست همچنین با دستیار‌های صوتی الکسا، گوگل هوم و ... سازگاری دارد و لذا هم قادر به دریافت فرامین صوتی برای اعلام وضعیت آب و هوا از طریق اپلیکیشن است و هم می‌توان آن را با برنامه‌های دیگری سازگار کرد. به عنوان مثال، می‌توان به این دستگاه فرمان داد تا در صورت سرد شدن هوا یا ابری شدن فرمان راه اندازی سیستم تهویه مطبوع برای گرم شدن منزل یا روشن شدن لامپ‌ها را صادر کند.

این دستگاه به صورت کاملا بدون سیم طراحی شده و انرژی خود را از طریق خورشید تامین می‌کند.

حسگر‌های متعدد اندازه گیری نور، رطوبت، فشار، شدت باران و برف و سیستم مافوق صوت برای اندازه گیری سرعت و جهت وزش باد از جمله دیگر امکانات این ایستگاه سیار هواشناسی است. دستگاه یادشده در مارس سال ۲۰۲۰ به قیمت ۲۶۰دلار به بازار می‌آید.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

اداره کل هواشناسی استان کرمان با ارائه گزارشی از میزان بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: بیشترین بارندگی در سیرجان به میزان ۳۲.۲ میلی‌متر ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان آمده است: طی ۲۴ ساعت گذشته در اکثر ایستگاه‌های هواشناسی کرمان بارندگی ثبت شد که بیشترین میزان بارندگی مربوط به ایستگاه سیرجان به میزان ۳۲.۲ میلی‌متر و پس از آن جیرفت با ۳۱ میلی‌متر بود.

هم‌چنین در ایستگاه‌های کهنوج ۳۰.۰ میلی‌متر، فیض آباد راور ۲۷.۰ میلی‌متر، رودبار جنوب ۲۵.۰ میلی‌متر، بم ۱۹.۶ میلی‌متر، فهرج ۱۷.۶ میلی‌متر، انار ۱۷.۲ میلی‌متر، شهربابک ۱۳.۶ میلی‌متر، لاله‌زار ۱۲.۵ میلی‌متر و راین ۱۲.۲ میلی‌متر ثبت شده است.

بنا بر اطلاعیه اداره کل هواشناسی کرمان، ایستگاه‌های راور ۱۱.۶ میلی‌متر، بافت ۱۰.۶ میلی‌متر، رفسنجان ۹.۳ میلی‌متر، رابر ۸.۶ میلی‌متر، بردسیر ۸.۳ میلی‌متر، ارزوییه ۸.۲ میلی‌متر و زرند ۷.۷ میلی‌متر بارندگی دریافت کرده‌اند.

کد خبر 745340

دیگر خبرها

  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • هوش مصنوعی در شناسایی منشاء سرطان‌‌‌ بهتر از انسان است
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است
  • آخرین جزئیات راه های مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • شکستن رکورد بارش۱۰ایستگاه بارانسنجی جنوب سیستان وبلوچستان
  • رکوردزنی بارش در ۱۰ ایستگاه‌ هواشناسی سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • پیش‌بینی زمان وزش طوفان‌های گرد‌ و غبار با هوش مصنوعی
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان