Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی محمدزاده امروز سه‌شنبه- 12 آذرماه-  در جلسه شورای اداری شهرستان ملکان، با بیان اینکه مدیران اجرایی حق جانب‌داری از افراد و جریان‌های سیاسی در انتخابات را ندارند، افزود: خوشبختانه تاکنون گزارشی در این باره نداشته‌ایم و فرمانداران باید مراقبت کنند تا مسئولان محلی از امکانات دولتی به نفع افراد و جریان‌ها استفاده نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فوق‌العاده بااهمیت دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در آستانه انتخابات برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات تلاش می‌کنند که لازم است با هوشمندی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در ادامه، تکریم مردم در دستگاه‌های دولتی را کم‌هزینه‌ترین راه جلب رضایت عمومی دانست و گفت: بر اساس منشور حقوق شهروندی که در این دولت تدوین شده، تسهیل و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم باید در اولویت باشد.

محمدزاده با اشاره به تشکیل معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی در فرمانداری‌ها، گفت: تشکیل این معاونت، نشان از توجه ویژه دولت به موضوع برنامه‌ریزی دارد که می‌تواند حرکت توسعه در شهرستان‌ها را پرشتاب‌تر کند.

وی، تسریع و تسهیل در برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت، رفع آسیب‌های حوزه تصمیم‌گیری، خارج شدن از روزمرگی در حوزه مدیریت و ایجاد تمرکز و جلوگیری از موازی‌کاری و کار جزیره‌ای در این حوزه را از مزایای تشکیل این معاونت عنوان کرد.

محمدزاده با تأکید بر شناسایی منابع شهرستان، گفت: با توجه به محدودیت منابع دولتی، شناسایی منابع و اولویت بندی در اجرای پروژه های عمرانی امری ضروری است.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه فیروز مبین را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار ملکان، رضا قاسمی را به عنوان بخشدار مرکزی و علی اسکندری را به عنوان بخشدار لیلان معرفی و از خدمات عادل شهنازی‌فر بخشدار سابق لیلان قدردانی کرد.

 یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند سال جاری برگزار می شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی انتخابات حقوق دستگاه های دولتی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار و رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات پردیس و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای فرمانداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار و پیرامون نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در پردیس مباحث مختلفی مطرح شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه هیأت اجرایی که هفته گذشته برگزار شد، جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، شهرستان پردیس با ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات را برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس صورت بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد انتخابات به بیان اولویت‌ها و موارد مهم پرداخته و رؤسای کمیته‌ها نیز موارد خود از جمله آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745660

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • برنامه ریزی برای سمنان نباید صرفا برای جمعیت ثابت این استان باشد
  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی