Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بجنورد، علی مرجانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد درباره موفقیت تیم های ورزشی این واحد دانشگاهی گفت: دو تیم ورزشی دانشجویان در بخش بسکتبال دختران و والیبال پسران در دومین المپیاد دانشجویی دانشگاه‌های استان خراسان شمالی در سکوی قهرمانی جای گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دومین دوره مسابقات والیبال دانشجویی دانشگاه‌های استان در بخش پسران با حضور 10 تیم ورزشی در دو گروه 5 تایی برگزار شد که تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در مرحله فینال با غلبه بر تیم دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با نتیجه سه بر صفر در سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات قرار گرفت.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بجنورد با اعلام نتیجه قهرمانی مسابقات بسکتبال دانشجویان دختر، خاطرنشان کرد: در دومین دوره المپیاد دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان خراسان شمالی در رشته بسکتبال دانشجویان دختر واحد بجنورد توانستند در مرحله فینال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز جاجرم را از پیش رو بردارند و با برد تمامی بازی‌های خود بااقتدار قهرمانی این دوره را از آن خود کنند.

مرجانی با اعلام ترکیب تیم والیبال پسر واحد بجنورد، گفت: از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد مصطفی ثاقبی، علی پهلوان، امیرحسین مهرفر، هادی دانش پژوه، محمد بهلولی، امیررضا چینود، کمال الدین خواجه، محمد یانق، علی شادکام، توحید اسکندری به مربیگری وحید رضایی و سرپرستی قربان محمد دانش پژوه در این مسابقات شرکت داشتند.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بجنورد افزود: در ترکیب تیم بسکتبال دانشجویان دختر نیز روشنک رشیدی، غزاله جوان، فرنوش رستمی، مژده سهامی، محدثه محمدپور، مینا رضاپور، زهرا مرگانی، مریم پشام، مینا شجاعی، زهرا ولی زاده، مریم مصطفوی و سیما سنائی حضور داشتند که مربیگری و سرپرستی تیم بر عهده آیدا رمضان زاده و فاطمه فرخی بود.

انتهای پیام/

188 / 188 تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد المپیاد دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد المپیاد دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سرپرستی محمدرضا جناب‌زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی دانشگاه و ۱۳ نفر از اعضای این تیم در دو تیم ربات پرنده و خودرو خودران مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران که به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ملی ربوکاپ ایران و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات برگزار می‌شود، شرکت کرد. 

محمدرضا جناب‌زاده هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، داوری مسابقات لیگ ربات پرنده را بر عهده دارد.

مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران که با شعار «یادگیری؛ آینده روشن» برگزار می‌شود، بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در قالب ۳۱۶ تیم در ۲۴ لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش آنا، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پس از افتتاح هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران با حضور در سالن رقابت‌ها از لیگ‌های در حال برگزاری بازدید و با دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت کننده در این رقابت‌ها گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد/ مهلت ثبت نام تا ۲۵ اردیبهشت
  • «وعده صادق» انتقامی که دل ملت ایران را شادمان و دشمن را ناتوان کرد
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • دستورالعمل جدید حجاب در دانشگاه آزاد: با قصور رئیس واحد برخورد می‌کنیم