Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از پیشکسوتان فوتبال در مراسم ویژه ای از پنج دهه حضور و فعالیت ارزشمند "علی کاظمی" در فوتبال ایران تجلیل خواهند کرد.

در جریان مراسم روز استاد "پرویز دهداری" مربی و معلم اخلاق فوتبال ایران که قرار است به همت برخی پیشکسوتان و باشگاه ها و همکاری فدراسیون فوتبال و با حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امروز سه شنبه برگزار شود، تجلیل از زحمات و فعالیت های علی کاظمی در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کاظمی که متولد سال ۱۳۲۲ در کرمانشاه است، بیش از پنج دهه به عنوان بازیکن، مربی، مدیر و رئیس در بخش های مختلف فوتبال ایران فعالیت کرده و طی سال های اخیر به عنوان برنامه ریز و دبیر مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال ایران فعالیت کرد و بازنشسته شد.
کاظمی سالها به عنوان برنامه ریز مسابقات لیگ فوتبال ایران فعالیت کرد و یکی از مردان قدیمی و خوشنام این رشته ورزشی است.
مراسم روز پرویز دهداری و تجلیل از علی کاظمی ساعت ۱۴ و 30 تا ۱۷ امروز سه شنبه در تالار جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس (پل گیشا - دانشگاه تربیت مدرس - دانشکده علوم پایه - تالار جابربن حیان) با حضور اهالی فوتبال برگزار خواهد شد./ وزارت ورزش

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی

امتداد - دکتر محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت جناب آقای دکتر پرویز داوودی اقتصاددان برجسته و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، متن پیام دکتر فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی به شرح ذیل است:


إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر ناگوار درگذشت استاد ارجمند جناب آقای دکتر پرویز داوودی اقتصاددان و از مدیران خدوم کشور در جایگاه‌ها و قوای مختلف موجب تأثر و تألم گردید.

اینجانب از طرف خود و همکاران نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران، فقدان این مدیر دلسوز و استاد بزرگ اقتصاد را به خانواده محترم و داغدار آن مرحوم، اساتید اقتصاد، همکاران و دانشجویان ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان و بستگان ارجمند، صبر و شکیبایی و سلامتی مسئلت دارم.

محمدرضا فرزین
۳۰ فروردین ۱۴۰۳

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • شیدا دهداری: «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • فوری/معاون محمود احمدی نژاد درگذشت +جزئیات
  • «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین