Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:06:36 GMT

گرانفروشی برای یک کبابی گران تمام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۸۱۴۰

ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۱۱۹ میلیون ریالی کبابی گرانفروش خبر داد و گفت: این کبابی توسط تعزیرات حکومتی همدان جریمه شد.

علیرضا حسن پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: گرانفروشی ۲۰۰ سیخ کباب برای این واحد گران تمام شد و در تعزیرات حکومتی همدان بیش از ۱۱۹ میلیون ریال جریمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: یک واحد کبابی بابت گرانفروشی کباب کوبیده به تعزیرات حکومتی احضار شد که هیئت بدوی این اداره کل، پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم را به پرداخت ۱۱۹ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

جریمه ۵۳۲ میلیون ریالی قاچاق لوازم خانگی

وی از جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در همدان خبر داد و یادآور شد: قاچاقچی لوازم خانگی در تعزیرات حکومتی همدان جریمه شد.

حسن‌پور با بیان اینکه این کالاها از بندرگناوه خریداری و با خودروی سواری به مقصد غرب کشور حمل می‌شد، یادآور شد: فردی مقادیری لوازم خانگی از قبیل لوازم آشپزخانه، مایکروفر، جارو برقی، پنکه ایستاده و آبمیوه‌گیری به ارزش ۱۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال را از بندر گناوه خریداری و به وسیله یک دستگاه خودرو سواری به مقصد غرب کشور حمل می‌کرد که در عبور از همدان متوقف و شعبه ویژه قاچاق کالاوارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی مشارالیه را پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت، به پرداخت  ۵۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد.

جریمه ۴۲۲ میلیون ریالی قاچاق البسه تاناکورا   

وی با بیان اینکه قاچاقچیان پوشاک تاناکورا در دام تعزیرات حکومتی همدان گرفتار شدند، خاطرنشان کرد: پوشاک مکشوفه از استان‌های مرزی خریداری شده بود که در همدان شناسایی و توقیف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: دو نفر قاچاقچی ۳۶۴ کیلوگرم البسه تاناکورای قاچاق به ارزش ۴۲۲ میلیون و ۱۴ هزار و ۳۲۰ ریال را به‌وسیله خودروی سواری از استان های مرزی به مقصد همدان حمل کرده و قصد فروش در بازار را داشتند.

حسن‌پور ادامه داد: شعبه ویژه قاچاق کالاوارز تعزیرات حکومتی مستقر در گلوگاه شهید زارعی همدان پس از جری تشریفات قانونی متهمان را علاوه بر ضبط کالا، در مجموع به پرداخت ۴۲۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال جزای نقدی درحق صندوق دولت محکوم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارشات مردم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی همدان گرانفروشي استانی اقتصادی کباب قاچاق كالا و ارز قاچاقچیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از اعمال جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه متخلف در اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

علی رحیمی‌آذر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به 23 میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

وی تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی 135 تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحدهای آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.

رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحدهای آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل به گشت مشترک و بازدید سرزده از کارخانجات تولید آرد با همکاری غذا و دارو و غله اشاره کرد و ادامه داد: کارخانجات تولید و پخش آرد اردبیل زیر ذره‌بین گشت‌های تلفیقی قرار دارند.

رحیمی‌آذر اضافه کرد: ارزیابی کیفیت آرد و مراحل تولید محصول مورد مصرف در نانوایی‌ها و کارخانجات آرد شهر اردبیل سعی بر این است تا با متخلفان برخورد شده و گندم ذخیره شده در سیلوها نیز مورد بررسی و رصد دقیق قرار گیرد.

وی بیان کرد: این بازرسی‌‌ها در راستای نظارت بر رعایت استانداردهای ملی انجام شده و نحوه تولید و توزیع آرد نیز به دقت پایش می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل یادآور شد: با توجه به اهمیت سلامت غذایی، شهروندان نیز چند نمونه آرد را برای آزمون به آزمایشگاه تهیه کرده بودند که با ما نظارت دقیق سعی کردیم نظارت‌های خود را در این حوزه تقویت کنیم.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد