Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از آن تصادف شوم و مصدومیت طولانی مدت، کمتر کسی تصور می‌کرد، جوان کوتاه‌قامت بوشهری بتواند از زیر آوار حواشی، سالم بیرون بیاید و بشود همان استعداد نابی که در لیگ هفدهم توسط علیرضا منصوریان، حدود دقیقه ۷۰ به زمین می‌آمد و با تکنیک فوق‌العاده‌اش، هواداران را به وجد می‌آورد و با صدای بلند، به وسیله‌های پاهای پرانتزی‌اش، فریاد می‌زد ستاره‌ای در حال ظهور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به قدری متوسط و پرنوسان شده بود که دیگر خیلی‌ها قطع امید کرده بودند از بازگشت او. از اینکه بتواند دوباره نگاه‌ها را به سمت خود برگرداند و بدرخشد؛ اما این اتفاق افتاد. کاری که شفر نتوانست انجام دهد، با کمک استراماچونی محقق شد. پیرمرد آلمانی با جوان ریز جثه‌اش، درشتی می‌کرد و به او اجازه خودنمایی نمی‌داد. با حضور چندهفته‌ای مجیدی اوضاع بهتر شد و با استرا، بازگشت قائدی به زندگی و فوتبال کامل شد.

البته این اولین نجات مرد خوشتیپ ایتالیایی نیست. او حدود ۱۰ سال قبل یک زندگی دیگر را هم نجات داده بود. سال ۲۰۰۹ بود. پولیتانو بعد از یک مصدومیت، از لحاظ روحی به شدت آسیب دیده بود و حدود یک ماهی می‌شد که در تمرینات تیم جوانان رم شرکت نمی‌کرد. او می‌خواست فوتبال را کنار بگذارد و به شغل پدری‌اش، یعنی مکانیکی روی بیاورد اما استرا به دنبالش رفت. او را به تمرینات آکادمی رم بازگرداند و کاری کرد که فوتبال را رها نکند. پولیتانو به تیم بزرگسالان رم راه پیدا کرد و چند سال بعد به عضویت اینترمیلان درآمد. حالا هم یکی از شاگردان آنتونیو کونته به حساب می‌آید و لباس تیم ملی ایتالیا در تمام رده‌های سنی را بر تن کرده است. متئو همشه از استرا به عنوان منجی زندگی‌اش یاد کرده و محبت بزرگ او را فراموش نکرده است.

حالا این بار نوبت به قائدی رسیده تا در آستانه کشیده شدن به ورطه نابودی با فرشته نجاتی به نام استراماچونی برخورد کند. مهدی به ستاره استقلال و لیگ تبدیل شده و امید اصلی استیلی برای فتح دروازه رقبا در راه المپیک به حساب می‌آید. قائدی روی ۳۶ درصد گل‌های این فصل استقلال تاثیرگذار بوده و نشان داده ابتدای دوران درخشش خود را سپری می‌کند و حالاحالاها باید از او بشنویم.

برچسب‌ها تیم ملی ایتالیا مهدی قائدی آندره آ استراماچونی باشگاه استقلال استقلال اینترمیلان تیم فوتبال امید استراماچونی آنتونیو کونته تیم امید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا مهدی قائدی آندره آ استراماچونی باشگاه استقلال استقلال اینترمیلان تیم فوتبال امید استراماچونی آنتونیو کونته تیم امید تیم ملی ایتالیا مهدی قائدی آندره آ استراماچونی باشگاه استقلال استقلال اینترمیلان تیم فوتبال امید استراماچونی آنتونیو کونته تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی

شباب الاهلی برنده بازی با الاتحاد کلبا شد.

طرفداری | شباب الاهلی برنده رویارویی تیم‌های بازیکنان ایرانی لیگ برتر فوتبال امارات شد.

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امارات امشب ( یکشنبه) تیم شباب الاهلی دبی 4 بر یک اتحاد کلبا را شکست داد.

برای شباب الاهلی میزبان یحیی القسانی (45 و 70)، سعید عزت‌اللهی (5+45) و ایگور ژسوس (74) گل زدند. آندرس وومبرگار تک گل اتحاد کلبا را روی پای مهدی قایدی در دقیقه 5 به ثمر رساند.

شباب الاهلی با کسب این پیروزی 40 امتیازی شد و در رده دوم جدول 14 تیمی لیگ امارات پس از الوصل 51 امتیازی باقی ماند. تیم اتحاد کلبا هم با 20 امتیاز دهم است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی
  • گل اول الاتحاد کلبا به شباب الاهلی روی پاس گل مهدی قائدی / فیلم
  • ببینید | مهدی بی‌توجه به جنجال مهریه میلیاردی؛ هنرنمایی جدید قائدی مقابل شباب الاهلی
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!